Μια ακόμη σπορ έκδοση της νέας Σειράς 1 ετοιμάζει η BMW, η οποία βάζει σε αυτή τις τελευταίες πινελιές, δοκιμάζοντας την στο Nurburgring. Η BMW 128ti είναι προσθιοκίνητη, διαθέτει Torsen μπλοκέ διαφορικό και θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον προσεχή Νοέμβριο.

Τοποθετείται κάτω από την M135i xDrive και κίνηση παίρνει από τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower Turbo κινητήρα απόδοσης 265 ίππων, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,1 δευτερόλεπτα. Έχει μέση κατανάλωση 6,8-7,1 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 154-162 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Διαθέτει βελτιώσεις στο σύστημα ανάρτησης και στο σύστημα διεύθυνσης, με τον κινητήρα να συνεργάζεται μόνο με το 8-τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 1 εκατοστό χάρη στην M σπορ ανάρτηση, με το BMW Performance Control να έχει προσαρμοστεί ώστε η BMW 128ti, η οποία ζυγίζει 80 κιλά λιγότερο από την τετρακίνητη BMW M135i xDrive, να έχει αυξημένη ευελιξία.