Η McLaren Automotive ανακοίνωσε σήμερα την ενοποίηση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων στην Ευρώπη, στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική (EMEA) σε μια συνδυασμένη περιοχή.
Η νέα περιοχή αποτελείται από 20 αγορές, 36 αντιπροσωπείες και προβλέπεται να αποτελεί περίπου το 1/3 των παγκόσμιων πωλήσεων της μάρκας. Η αναθεωρημένη δομή στοχεύει στον εξορθολογισμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της βρετανικής εταιρίας, στην εκμετάλλευση συνεργιών και στην περαιτέρω ενίσχυση των επικοινωνιών μεταξύ της McLaren και των εμπόρων της.
Διευθύνων σύμβουλος για το νέο αυτό region είναι ο Brett Soso, που εντάχθηκε στη McLaren Automotive τον Αύγουστο του 2018. Η McLaren χωρίζει τη νέα περιοχή σε τέσσερις καθορισμένες υπο-περιφέρειες, οι οποίες είναι οργανωμένες με βάση τη γεωγραφία, τον πολιτισμό, καθώς και συγκεκριμένες απαιτήσεις εντός της αγοράς.
Αυτές περιλαμβάνουν τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (Μπαχρέιν, Ομάν, Κουβέιτ, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Λίβανος, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Νότια Αφρική), το Ηνωμένο Βασίλειο, την Κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Ελβετία, Λετονία και Πολωνία), καθώς και τη Δυτική Ευρώπη (Σουηδία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Μονακό, Ιταλία και Ισπανία).