Η απόφαση της Honda να αποχωρίσει από την Formula 1 αφήνει ξεκρέμαστες τις δύο ομάδες της Red Bull, καθώς για το 2022 έχει δύο επιλογές για power units, είτε να στραφεί σε έναν από τους υπάρχοντες κατασκευαστές (Ferrari, Mercedes, Renault), είτε να κατασκευάσει τα δικά της. Και τα δύο σενάρια εμπεριέχουν μεγάλα ρίσκα, ενώ ως προέκταση του δεύτερου είναι η εξαγορά των δικαιωμάτων των κινητήρων από την Honda και να δημιουργήσει νέο τμήμα κινητήρων που θα αναλάβει την εξέλιξη των υπαρχόντων

Με την Red Bull να πιέζει σκληρά το “πάγωμα” της εξέλιξης των κινητήρων της F1 από το 2022, ώστε η αυστριακή ομάδα να αναλάβει το project της Honda, οι άλλοι κατασκευαστές θα πρέπει να υποστηρίξουν το συγκεκριμένο σχέδιο για να συμβεί. Επιπλέον, η αυστριακή ομάδα έχει πει -εμμέσως, πλην σαφώς- ότι εάν δεν βρεθεί λύση με το θέμα των κινητήρων, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τον κόσμο της Formula 1.

Ωστόσο, η Ferrari δεν είναι σύμφωνη με το ενδεχόμενο να “παγώσει” η εξέλιξη των power units, με τον Mattia Binotto, να ξεκαθαρίζει:

Είναι αλήθεια ότι το “πάγωμα” των κινητήρων είναι ένα θέμα που θα συζητηθεί στη συνάντηση των ομάδων, όμως δεν είμαι βέβαιος ότι η συζήτηση θα διαρκέσει πολύ.

Σήμερα, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση των επικεφαλής των ομάδων της Formula 1 για να συζητήσουν διάφορα θέματα, ενώ θα παρουσιαστεί στις ομάδες και το προσχέδιο του προγράμματος του ’21, που μάλλον δεν θα ισχύσει ελέω Covid-19.

Ωστόσο, στη συνέντευξη του ο Binotto προσέθεσε:

Θεωρώ ότι είναι πιο σημαντικό πριν ξεκινήσουμε να μιλάμε για το 2022 να αποφασίσουμε για τους κινητήρες του 2026. Ποιο θα είναι το τεχνικό φορμάτ των κινητήρων του μέλλοντος; Ποια θα είναι τα κόστη; Ποια τεχνολογία θα εφαρμοστεί; Νομίζω πως αυτή είναι η προτεραιότητα μας κι όχι το πάγωμα των κινητήρων του 2022.