Υπήρχε κάποτε ένας μηχανικός της Alfa Romeo που άκουγε στο όνομα Giotto Bizzarrini, ένας μηχανικός που εργάστηκε με υπερηφάνεια για τρία χρόνια στην Alfa Romeo, αλλά το 1957 μεταπήδησε στην Ferrari. O Bizzarrini ανέλαβε την θέση του αρχιμηχανικού της Scuderia και ήταν εν μέρει υπεύθυνος για την απόλυτη Ferrari 250 GTO.

Μετά από μια διαμάχη που είχε με τον Enzo το 1961, ο Bizzarrini παραιτήθηκε από την Ferrari και πήγε να εργαστεί στην ιταλική εταιρία Iso. Εκεί ανέλαβε την κατασκευή αγωνιστικών και supercars αυτοκινήτων για τον δρόμο.

Ανάμεσα τους και το 5300 Strada που σχεδίασε ο Bizzarrini το 1963 και κυκλοφόρησε από την εταιρεία του το 1964. Ήταν παρόμοιο στην ιδέα με το Iso Grifo, που σχεδιάστηκε επίσης από τον Bizzarrini, και μάλιστα το Strada χρησιμοποίησε το όνομα Grifo όσο ήταν στο στάδιο του σχεδιασμού, καθώς και τη unibody πλατφόρμα του Iso Rivolta 300.

Μέχρι το 1969, όταν και η εταιρία του πτώχευσε, η Bizzarrini έτρεξε με μεγάλη επιτυχία σε αγώνες όπως οι 24 ώρες του Le Mans, ενώ -εκτός από το 5300 Strada- έβγαλε στην παραγωγή το Europa και το P538. Τη δεκαετία των ’00s η εταιρία αναβιώσει για μια σειρά one-off supercar και concepts, αλλά φαίνεται ότι ετοιμάζεται μια ακόμα αναβίωση.

Φτάνοντας στο σήμερα, η εταιρία πίσω από την αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων με έδρα το Λονδίνο, Pegasus Brands, έκανε γνωστά τα σχέδια της για την αναβίωσή της ιστορικής μάρκας της Bizzarrini, και διασφαλίσει ότι αυτό το θρυλικό όνομα ζει για να έχει παρουσία στην παγκόσμια σκηνή.

Οι λεπτομέρειες για τυχόν μελλοντικά αυτοκίνητα δεν υπάρχουν, αλλά η εταιρία θα έχει βάσεις στο Λονδίνο, στη Γενεύη, στο Κουβέιτ, στο Αμπού Ντάμπι και στο Ντουμπάι και θα βασιστεί στην κληρονομιά της μάρκας, ενώ θα συνεργαστεί επίσης με μια νέα γενιά συλλεκτών και λάτρεων της αυτοκίνησης.

1

Την αναβίωση της Bizzarrini θα ηγηθούν τρία πρώην στελέχη της Aston Martin, και πιο συγκεκριμένα ο Δρ Ulrich Bez, ο οποίος υπηρέτησε ως CEO της βρετανικής μάρκας από το 2000-2013, ενώ παλιότερα ήταν στην Porsche. Ήταν επίσης καθοριστικός παράγοντας στην παγκόσμια επιτυχία της κορεατικής μάρκας Daewoo τη δεκαετία του 1990.

Ως πρόεδρος της Bizzarrini, ο Bez θα συνεργαστεί με τον CEO Christopher Sheppard, ο οποίος προηγουμένως ήταν ο επικεφαλής της Aston Martin Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής, και με την διευθύντρια μάρκετινγκ Janette Green, η οποία κατείχε παρόμοιο ρόλο στην Aston Martin την περίοδο 2005 – 2014.