Η Land Rover συνεχίζει την ανάπτυξη της νέας γενιάς του Range Rover γι’αυτό και το μοντέλο κάνει δοκιμές εξέλιξης στη πίστα του Nurburgring. Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021 και θα κατασκευάζεται πάνω στην αρθρωτή Modular Longitudinal Architecture (MLA) πλατφόρμα που θα αντικαταστήσει την D7u που χρησιμοποιεί το σημερινό μοντέλο.

Κατασκευασμένη από αλουμίνιο, η νέα MLA πλατφόρμα θα μειώσει κατά πολύ το βάρος του Range Rover, ενώ θα χρησιμοποιηθεί από όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Jaguar Land Rover από την Jaguar XE μέχρι το Range Rover.

Η MLA πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, plug-in υβριδικούς κινητήρες και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, με το νέο Range Rover να προσφέρεται αρχικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης και με plug-in υβριδικές προτάσεις, ενώ μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αναμένεται μερικά χρόνια μετά τη κυκλοφορία του.

Οι τωρινοί V6 3,0-λίτρων diesel, V8 4,4-λίτρων diesel και V8 3,0 και 5,0-λίτρων βενζινοκινητήρες θα καταργηθούν και θα αντικατασταθούν από νέους εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες της οικογένειας Ingenium, με ορισμένους εξ’αυτών να διαθέτουν και ήπια υβριδικά συστήματα 48V.

Το νέο Range Rover θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτές της τωρινής γενιάς, με το αυτοκίνητο να διαθέτει το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Touch Pro Duo, ημιαυτόνομα συστήματα οδήγησης και συστήματα που θα μπορούν μάθουν τις συνήθειες του οδηγού και θα προβλέπουν μεταξύ άλλων τις ρυθμίσεις του κλιματισμού, τις ρυθμίσεις των καθισμάτων, αλλά και των καθρεπτών.