Το ηλεκτρικό Transit παρουσίασε σήμερα η Ford με το βαν να ξεκινά εμπορική πορεία από τις αρχές του 2022. Κίνηση παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 269 ίππων με 430 Nm ροπής που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 67 kWh, η οποία χαρίζει αυτονομία 350 χλμ στον κύκλο WLTP.

Το αυτοκίνητο διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11,3 kW που μπορεί να φορτίσει πλήρως την μπαταρία σε 8,2 ώρες, ενώ αυτή, με χρήση ταχυφορτιστή 115 kW, φορτίζει από το 15% έως το 80% μέσα σε περίπου 34 λεπτά.

Η Μπλε Οβάλ εταιρία προσφέρει εγγύηση 8 ετών/160.000 χλμ για την μπαταρία και τα ηλεκτρικά συστήματα υψηλής τάσης, αλλά και δωρεάν σέρβις ενός έτους, με απεριόριστη χιλιομετρική κάλυψη. Το E-Transit διαθέτει προαιρετικά το Pro Power Onboard, το οποίο επιτρέπει στους Ευρωπαίους πελάτες να μεταμορφώνουν το όχημά τους σε μια κινητή πηγή ενέργειας που παρέχει ισχύ έως 2,3 kW για τη λειτουργία εργαλείων και εξοπλισμού.

Φέρει το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 4 που υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις, ενώ εξοπλίζεται με τα συστήματα Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Assis, Pre-Collision Assist, Blind Spot Information System με Lane Change Warning & Aid, Intelligent Adaptive Cruise Control καθώς και μία κάμερα 360 μοιρών με Reverse Brake Assist.

Οι μηχανικοί της Ford επανασχεδίασαν το σύστημα μετάδοσης του νέου E-Transit και την πίσω ανάρτηση για να βελτιστοποιήσουν το χώρο φόρτωσης, δημιουργώντας μία heavy-duty διάταξη με ημι-υστερούντες βραχίονες που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στο στρίψιμο του οχήματος και καλύτερη ελκτική πρόσφυση, ανεξάρτητα εάν το όχημα είναι άδειο ή φορτωμένο. Το E-Transit είναι πισωκίνητο κα προσφέρει ωφέλιμο φορτίο 1.616 κιλών στην έκδοση van και μέχρι 1.967 κιλών στις εκδόσεις chassis cab.

Η Ford θα προσφέρει στην Ευρώπη 25 διαφορετικές εκδοχές του νέου E-Transit, με αμάξωμα van, double-cab-in-van και chassis cab, πολλαπλές επιλογές μήκους και ύψους οροφής, καθώς και διάφορα μικτά βάρη (GVM) μέχρι 4,25 τόνους, για την κάλυψη πολυάριθμων αναγκών.

Στις σχετικές ειδήσεις η Ford είπε πως πάνω στην πλατφόρμα του Mustang Mach-E θα κατασκευαστεί και ένα ακόμη ηλεκτρικό της μοντέλο. Επίσης, λόγω της αυξημένης ζήτησης για το F-150 EV θα αυξήσει την παραγωγική ικανότητα κατά 50% του εργοστασίου της στο Dearborn του Μίσιγκαν των ΗΠΑ.