Την 11η γενιά του Civic παρουσίασε σήμερα η Honda και παρότι η εταιρία χαρακτηρίζει ως prototype το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αυτό θα περάσει σχεδόν αυτούσιο στη παραγωγή.

Η ιαπωνική εταιρία επέλεξε να μας δείξει αρχικά την σεντάν έκδοση του μοντέλου, το οποίο θα προσφέρεται φυσικά και ως hatchback, με την κορυφαία έκδοση του να είναι η πολυαναμενόμενη Type R.

Ο σχεδιασμός του χαρακτηρίζεται ως “πιο πολυτελής, λεπτός και ελαφρύς” από αυτόν της 10ης γενιάς, με το ύψος να έχει μειωθεί, ενώ παράλληλα αυξήθηκε το πλάτος. Οι μπροστά κολόνες έχουν μετατοπιστεί προς τα πίσω, αυξάνοντας έτσι την ορατότητα του οδηγού και των επιβατών.

Υπάρχει μικρή γρίλια, LED φωτιστικά σώματα, με τον σχεδιασμό του εσωτερικού να είναι εργονομικός και λιτός. Ξεχωρίζει η οθόνη αφής 9″ στο κέντρο του ταμπλό, το τριάκτινο τιμόνι, όπως επίσης οι αλουμινένιες και μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού φέρει την αναβαθμισμένη σουίτα Honda Sensing, υπάρχει αναβαθμισμένο σύστημα αερόσακων, με το αυτοκίνητο να διαθέτει τη νέα έκδοση της δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering, η οποία βελτιώνει την προστασία επιβατών και πεζών σε περίπτωση ατυχήματος, με το πλαίσιο να είναι πιο άκαμπτο.

Η Honda δεν αποκάλυψε καμία λεπτομέρεια σχετικά με τους κινητήρες που θα προσφέρεται το νέο Civic, αλλά ξεκαθάρισε πως αυτό δεν θα προσφέρεται με κανένα σύστημα τετρακίνησης (είτε συμβατικό, είτε υβριδικό).

Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να παρουσιαστεί την άνοιξη του 2021. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα γίνεται στο εργοστάσιο της Honda στην Ιντιάνα των ΗΠΑ, αλλά και στην Ιαπωνία, μιας και το εργοστάσιο της εταιρίας στο Swindon της Αγγλίας θα κλείσει το 2021.