Η νέα Porsche 911 Turbo S σε κόντρες στην ευθεία με την παλιά 911 GT2 RS

Σχετικά άρθρα

Η Porsche (992) 911 Turbo S είναι ταχύτερη στην επιτάχυνση, ή η 911 (991) GT2 RS; Η Porsche 911 Turbo S ζυγίζει 1.640 κιλά και παίρνει κίνηση από τον twin-turbo 3,8-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 800 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Η Porsche 911 GT2 RS φορά τον 3,8-λίτρων επίπεδο εξακύλινδρο bi-turbo κινητήρα, απόδοσης 700 ίππων και 750 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.470 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr