O Mark Kaufman, παγκόσμιος επικεφαλής των ηλεκτρικών μοντέλων της Ford, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι το 33% των αυτοκινήτων που θα πουλά η εταιρία το 2030 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, συμπληρώνοντας πως οι χαμηλές τιμές των καυσίμων δεν θα μειώσουν την ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για να γίνει αυτό το νούμερο, η Ford χρειάζεται να αναβαθμίσει τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της, ώστε να μπορούν να συναρμολογούν και ηλεκτρικά οχήματα. Για την Ευρώπη, η αμερικάνικη εταιρία φαίνεται να έχει επιλέξει το εργοστάσιο της στην Κολωνία, ώστε αυτό να μετατραπεί καταλλήλως και να παράγει μαζικά τα ηλεκτρικά της μοντέλα, τα οποία θα βασίζονται στην MEB πλατφόρμα του VW Group.

Σύμφωνα με την εφημερίδα της Κολωνίας, Koelner Stadt-Anzeiger, η Ford ήταν μεταξύ του προαναφερθέντος εργοστασίου και του αντίστοιχου στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, με την Ford να λέγεται ότι θα επενδύσει €1 δισ. στο εν λόγω εργοστάσιο για τον εκσυγχρονισμό του.

Ωστόσο, εκπρόσωπος της Ford δήλωσε σχετικά:

Έχουμε ανακοινώσει προηγουμένως ότι θα κατασκευάσουμε ένα νέο ηλεκτρικό όχημα για την Ευρώπη με βάση την πλατφόρμα Modular Electric Drive της Volkswagen από το 2023, αλλά δεν έχουμε επιβεβαιώσει ακόμη το που θα κατασκευάζεται και δεν σχολιάζουμε φήμες.