Η Volkswagen και η Ford ανακοίνωσαν την επισημοποίηση της συνεργασίας τους, με τις δύο εταιρίες να θέλουν να κατασκευάσουν 8 εκατ. επαγγελματικά οχήματα.

Συγκεκριμένα η Volkswagen θα εξελίξει και θα κατασκευάσει ένα ελαφρύ επαγγελματικό βαν για την Ford (Transit Connect) που θα βασίζεται στο Volkswagen Caddy και θα κυκλοφορήσει το 2021. Η Ford θα κατασκευάσει ένα νέο βαν ενός τόνου (λέγε με νέο Ford Transit) που θα πωλείται και με τα σήματα της VW ως Transporter. Το νέο Amarok θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Ford Ranger και θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022.

Οι δύο εταιρίες θα συνεργαστούν και στα ηλεκτρικά, με την VW να δανείζει την MED πλατφόρμα της στην Ford, προκειμένου η Μπλε Οβάλ εταιρία να προσφέρει από το 2023 στην αγορά της Ευρώπης ένα ηλεκτρικό μοντέλο που στοχεύει να σημειώσει 600.000 πωλήσεις.

Επίσης η Ford και η VW θα συνεργαστούν και στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, μέσω της Argo AI. Όπως αναφέρουν οι εταιρίες, η συνεργασία τους θα μειώνει το κόστος ανάπτυξης κατά πολλά δισ. ευρώ, αφού από τις συνέργειες θα προκύψουν σημαντικές οικονομίες κλίμακας τόσο στην εξέλιξη, όσο και στη κατασκευή των παραπάνω οχημάτων.

Παράλληλα ο COO της Ford, Jim Farley, είπε πως το ηλεκτρικό F-150 και το ηλεκτρικό Transit θα κυκλοφορήσουν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Η Volkswagen αναφέρει στην ανακοίνωσή της πως το Amarok δεν θα είχε δεύτερη γενιά, εάν δεν υπήρχε η συνεργασία με την Ford. Το νέο Amarok θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στο Silverton της Νοτίου Αφρικής.