Σήμερα, η γκάμα των επιβατικών μοντέλων της Nissan στην Ευρώπη αποτελείται από το Micra, το Juke, το Qashqai, το Xtrail, το Leaf και το GT-R, ενώ μερικοί ίσως προσθέτουν και το e-NV200.

Σύμφωνα, όμως, με την ιαπωνική εφημερίδα Yomiuri, που εκδίδεται στο Τόκιο, την Οζάκα, τη Φουκουόκα και άλλες μεγάλες ιαπωνικές πόλεις και είναι μία από τις πέντε εθνικές εφημερίδες στην Ιαπωνία, η Nissan σχεδιάζει να μειώσει περαιτέρω την παρουσία της στην Ευρώπη και να αναθέσει στη Renault τις πωλήσεις και την κατασκευή των αυτοκινήτων της για την ήπειρο μας.

Η Nissan, η οποία αναμένει να παρουσιάσει λειτουργικές ζημιές ρεκόρ, ύψους 340 δισεκατομμυρίων γιεν (€2,69 δισεκατομμύρια) το οικονομικό έτος που ολοκληρώνεται στις 31 Μαρτίου, σκοπεύει να μειώσει την παραγωγή της και την γκάμα της κατά 20%, καθώς στοχεύει να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα κατά 300 δισεκατομμύρια γιεν (€2,37 δισ.) τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτό θα είναι μέρος του παγκόσμιου σχεδίου της ιαπωνικής εταιρίας, το οποίο είναι ακριβώς αντίθετο με αυτό του πρώην προέδρου της, Carlos Ghosn, ο οποίος ήθελε ταχεία επέκταση σε όλες τις αγορές.

Δεν έχει γίνει γνωστό ποια μοντέλα από τη σημερινή γκάμα της Nissan θα επηρεαστούν, αλλά είναι σίγουρο ότι το Ariya θα γίνει κανονικά διαθέσιμο στην Ευρώπη. Η Nissan θα μειώσει τα κανάλια διανομής της σε τριάντα χώρες, κυρίως στην Ανατολική Ευρώπη, ενώ σχεδιάζει να κλείσει το εργοστάσιό της στην πόλη Avila στην Ισπανία, και να το μετατρέψει σε αποθήκη. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη, καθώς θέλει να μετατοπίσει την εστίασή της στις αγορές της Κίνας, των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ιαπωνίας.

Στις σχετικές ειδήσεις, το 2021 αποτελεί έτος ορόσημο για την αντιπροσωπεία της Nissan στην Ελλάδα, καθώς συμπληρώνονται 60 έτη συνεργασίας με την ιαπωνική εταιρία. Η αντιπροσώπευση ξεκίνησε το 1961 και ήταν η πρώτη της Ιαπωνικής φίρμας σε ολόκληρη την Ευρώπη και μια από τις σημαντικότερες έως σήμερα.