Το 2019 η Ferrari παρουσίασε την F8 Tributo, με το μοντέλο να αντικαθιστά την 488 GTB και να φορά τον 3,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων με στις 8.000 σ.α.λ με 770 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ. Το περασμένο καλοκαίρι, ο γερμανικός οίκος Novitec παρουσίασε το πακέτο του για το ιταλικό “όνειρο”, το οποίο με νέα εξάτμιση και νέο πρόγραμμα διαχείρισης του κινητήρα, κάνει το αυτοκίνητο να αποδίδει 802 άλογα και 898 Nm ροπής.
Στο παρακάτω video θα δεις να μας περιγράφονται όλες οι λεπτομέρειες του πακέτου, ενώ θα ακούσεις και τον εκκωφαντικό ήχο που παράγει η νέα εξάτμιση. Σύμφωνα με τον όργανο μέτρησης έντασης ήχου, το ιταλικό supercar παράγει 123 dB, όταν τα μονοθέσια της F1 με τη νέα γενιά των υβριδικών V6 κινητήρων παράγουν περίπου 128 dB.
Με το πακέτο αναβάθμισης της Novitec, η F8 Tributo κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,6 δευτ. (-0,3 δευτ. πιο γρήγορα από το εργοστάσιο), ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα. Ακόμα, η Novitec τοποθετεί νέες ζάντες, οι οποίες είναι σε συνεργασία με τη Vossen, όπου στον εμπρός άξονα είναι 21 ιντσών και στον πίσω 22 ιντσών.
Τέλος, τοποθετούνται νέα ελατήρια που χαμηλώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 35 χλστ., ενώ αν το αυτοκίνητο δεν διαθέτει το σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους, η Novitec μπορεί να τοποθετήσει το δικό της, όπου αυξομειώνει την απόσταση της “μύτης” κατά 40 χλστ., με ταχύτητες έως 80 χλμ/ώρα.