Εργοστασιακή McLaren 765LT με ελαστικά πίστας κάνει το 400άρι σε μόλις 9,33 δευτ.

Σχετικά άρθρα

Όλα τα μοντέλα της McLaren έχουν αποδείξεις πολλάκις ότι είναι απίστευτα γρήγορα στην ευθεία, και οτιδήποτε στέκεται δίπλα τους είναι πρακτικά δεδομένο το αποτέλεσμα. Η νέα 765LT δεν αποτελεί εξαίρεση, και το παρακάτω video είναι -ίσως- το πιο τρανό αποδεικτικό στοιχείο.

Ο Brooks Weisblat από το DragTimes πήρε μια 765LT και πήγε σε επίσημη πίστα dragster, τοποθετώντας της τα R888R ελαστικά της Toyo, ειδικά για χρήση σε πίστα, όταν από το εργοστάσιο το βρετανικό supercar φορά τα Pirelli P Zero Trofeo R ελαστικά.

To αποτέλεσμα ήταν να ολοκληρώσει το 1/4 του μιλίου (402,336 μέτρα) σε μόλις 9,33 δευτ., έχοντας ταχύτητα εξόδου τα 150,87 μίλια/ώρα (242,8 χλμ/ώρα), που το καθιστά νέο παγκόσμιο ρεκόρ και το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στο 1/4 μίλι, εκθρονίζοντας το Dodge Demon.

Για το 0-60 μίλια/ώρα (0-96,5 χλμ/ώρα), η McLaren 765LT χρειάστηκε μόλις 2,1 δευτ., 0,6 δευτ. πιο γρήγορα απ’ότι ανακοινώνει επίσημα η McLaren. Όπως γνωρίζεις, μηχανικά η 765LT φορά έναν 4,0-λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα, που αποδίδει 765 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. με τη ροπή να αγγίζει τα 800 Nm στις 5.500 σ.α.λ., ήτοι μια αύξηση κατά 45 άλογα και 30 Nm ροπής, σε σχέση με την 720S.

Εκτός από τις αναβαθμίσεις του κινητήρα, η βρετανική εταιρία έχει επέμβει και στο 7-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Πλέον, η επιτάχυνση είναι κατά 15% ταχύτερη σε σχέση με την 720S, ενώ η 765LT γράφει τους ταχύτερους χρόνους στην πίστα, από οποιοδήποτε μοντέλο της σειράς Super Series της McLaren.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η McLaren, η 765LT χρειάζεται για το 0-100 χλμ/ώρα 2,8 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα μόλις 7 δευτ., και για το 0-300 χλμ/ώρα 18 δευτ., ενώ το 400άρι ολοκληρώνεται σε 9,9 δευτ. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα, με το αυτοκίνητο να ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε μόλις 29,5 μέτρα και από τα 200 χλμ/ώρα σε 108 μέτρα.

Με την εκτενή χρήση ελαφρών υλικών και χρήση λεπτότερων τζαμιών και πολυκαρβονικού πίσω τζαμιού, η νέα McLaren 765LT ζυγίζει μόλις 1.229 κιλά στεγνή και 1.339 κιλά με υγρά και 90% γεμάτο ρεζερβουάρ. Αυτό σημαίνει ότι είναι 80 κιλά ελαφρύτερη από την 720S και 110 κιλά ελαφρύτερη από τον πιο κοντινό ανταγωνιστή.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Δες τη νέα BMW M2 να γράφει 7:38,23 στο Nurburgring

Στα τέλη του περσινού καλοκαιριού η BMW ανακοίνωσε ότι η νέα M2 (G87) σημείωσε νέο επίσημο ρεκόρ στη κατηγορία της, καθώς ολοκλήρωσε έναν γύρο...

Δες την παραγωγή στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο μέσα από αυτό το επικό drone video

Η Tesla δημοσίευσε ένα επικό βίντεο μέσα από τις εγκαταστάσεις του εργοστάσιου της, που βρίσκεται λίγο έξω από το Βερολίνο της Γερμανία. Τα 3,5 λεπτά...

Η Porsche έδωσε το video της Taycan Turbo GT που διέλυσε το ρεκόρ της Tesla στο Nurburgring

Στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας η Porsche παρουσίασε την πιο πιο ακραία έκδοση της Taycan, την Turbo GT, και σήμερα η γερμανική εταιρία δημοσίευσε...
Autoblog.gr