Η τσέχικη Praga Cars αναβαθμίζει το R1 και πλέον αυτό έχει σώμα κατασκευασμένο από carbon και zylon, με το βάρος του να ανέρχεται σε μόλις 643 κιλά. Επίσης υπάρχει βελτιωμένο bodykit που παράγει 15% περισσότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση, ενώ παράλληλα μειώνει την αντίσταση κατά 5%.

Μηχανικά, ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας προερχόμενος από την Renault, αποδίδει 365 άλογα με 410 Nm ροπής και έχει νέο λογισμικό που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού, ενώ έχει και ομαλότερη καμπύλη ισχύος.

Η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να έχει αυξηθεί κατά 50% και να αγγίζει πλέον τα 92 λίτρα. Το αγωνιστικό φέρει επίσης νέους προβολείς αλλά και ρυθμιζόμενα πεντάλ.