Η Rivian έχει ξεκινήσει τον σχεδιασμό προκειμένου να μπει στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, μέσω αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO), με την αποτίμηση της εταιρίας να εκτιμάται πως θα φτάνει περίπου στα 50 δισ. δολάρια.

Αναφορές θέλουν το IPO να γίνεται είτε μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2021 είτε μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, με την Rivian να βρίσκεται σε συνομιλίες με τράπεζες.

Η εταιρία απασχολεί περισσότερους από 3.600 υπαλλήλους σε Μίσιγκαν, Καλιφόρνια και Ιλινόις, με τις πωλήσεις των R1T και R1S να ξεκινούν τον Αύγουστο, με το R1S να ξεκινά από τις 70.000 δολάρια, ενώ το R1T ξεκινά από τις 67.500 δολάρια. Τα μοντέλα παίρνουν κίνηση από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες απόδοσης έως 200 ίππων ο καθένας.

Οι ηλεκτροκινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με τρεις μπαταρίες χωρητικότητας 105, 135 και 180 kWh που προσφέρουν αυτονομία 390, 500 και 660 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Με χρήση ταχυφορτιστή η μπαταρία αποκτά αυτονομία 320 χλμ μέσα σε μόλις 30 λεπτά.

Η έκδοση με την μπαταρία 105 kWh αποδίδει 408 άλογα με 560 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε 12,5 δευτερόλεπτα. Η έκδοση με την μπαταρία των 135 kWh αποδίδει 765 άλογα με 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.

Η έκδοση με την μπαταρία των 180 kWh αποδίδει 710 άλογα με 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα.

Επίσης η Rivian έχει ξεκινήσει ήδη τις παραδόσεις των ηλεκτρικών βαν για την Amazon, με τις δύο εταιρίες να έχουν συμφωνήσει για 100.000 βαν έως το 2030.