Παρά τις έντονες κριτικές που έχει δεχτεί η BMW για τις τεράστιες γρίλιες των νέων της μοντέλων, η εταιρία, μέσω των σχεδιαστών της, δηλώνει για ακόμη μια φορά πως πρέπει να συνηθίσουμε τις μεγάλες μάσκες μιας και αυτές θα τοποθετηθούν στα μελλοντικά της μοντέλα, με τον Domagoj Dukec, επικεφαλής σχεδιασμού της BMW, να υποστηρίζει πως οι μάσκες θα κάνουν τα αυτοκίνητά της να ξεχωρίζουν.

Αν θέλετε να δημιουργήσετε κάτι που ξεχωρίζει, πρέπει αυτό να διακρίνεται, να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Αν θέλετε να προσεγγίσετε μερικούς πελάτες, πρέπει να ξεχωρίσετε. Δεν είναι στόχος μας να ευχαριστήσουμε όλους στον κόσμο, αλλά πρέπει να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας,

είπε ο Dukec σε πρόσφατη συνέντευξή του, με τον Adrian van Hooydonk, αρχισχεδιαστής του BMW Group να παραδέχεται πως μερικές φορές τα σχόλια “μπορεί να είναι βάναυσα”, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η BMW θα αλλάξει γνώμη.

Ο van Hooydonk θεωρεί φυσιολογικό το γεγονός πως η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία δεν αρέσει σε όλους, συμπληρώνοντας πως αυτό οφείλεται και επειδή η BMW είχε μερικά πολύ επιτυχημένα μοντέλα στο πρόσφατο παρελθόν. Όπως χαρακτηριστικά είπε:

Υπάρχει κάποια τριβή όταν το παλιό σου προϊόν είναι τόσο επιτυχημένο, και αυτό βλέπουμε. Εάν δεν έχεις επιτυχία στην αγορά, τότε πρέπει να αλλάξεις. Αυτή είναι μια πολύ αγχωτική κατάσταση ως εταιρεία. Είναι καλύτερο να έχουμε αυτό το άγχος, παρόλο που θα ήταν ακόμη καλύτερο να έχουμε επιτυχία στην αγορά και καθολικό έπαινο για τις αλλαγές που κάναμε. Αυτό όμως συμβαίνει σπάνια.

Επεκτείνουμε τη γκάμα των μοντέλων της BMW με νέα μοντέλα, με το κάθε αυτοκίνητο να διαχωρίζεται ακόμη περισσότερο από τα υπόλοιπα. Και αυτό είναι σκόπιμο. Κάνουμε τα αυτοκίνητα να έχουν δυνατότερο χαρακτήρα χωρίς να διαχωρίσουμε τη μάρκα.

Τόσο ο van Hooydonk, όσο και ο Dukec δηλώνουν πως επιθυμία τους είναι οι πελάτες της BMW να είναι άτομα που θέλουν να αγοράσουν τα μοντέλα τους και όχι απλώς να τα χρειάζονται.

Οι δυο τους προσδιόρισαν μάλιστα τις δύο κύριες ομάδες πελατών που θέλουν να προσελκύσουν, τους “κομψούς και δημιουργικούς αλλά και τους εκφραστικούς ερμηνευτές”. Οι πρώτοι είναι άτομα που τους αρέσουν “άνετα” μοντέλα όπως η Σειρά 3, η Σειρά 5 και η Σειρά 7, ενώ η δεύτερη ομάδα αφορά άτομα που αγοράζουν αυτοκίνητα όπως η X6 ή η M4.