Η Toyota ανακοίνωσε σήμερα ότι θα συνεχίσει να έχει παρουσία στη σημαντική κατηγορία της Ευρώπης των mini μοντέλων (A-segment), με την επιβεβαίωση ότι θα κατασκευαστεί ένα τρίτο μοντέλο πάνω στην πλατφόρμα GA-B.

Η συγκεκριμένη είναι η ίδια που χρησιμοποιεί το Yaris και Yaris Cross, με το επερχόμενο μοντέλο να διαδραματίζει ρόλο entry-level μοντέλου της Toyota και θα διατηρήσει τις βασικές διαστάσεις του σημερινού Aygo. Μαζί με το νέο μοντέλο του A-segment, το οποίο η Toyota δεν ξεκαθαρίζει ότι θα συνεχίσει να ονομάζεται Aygo, η ιαπωνική εταιρία αναμένει να φέρει την ετήσια παραγωγή των μοντέλων με βάση τη GA-B πλατφόρμα σε πάνω από 500.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Αυτός ο όγκος θα βοηθήσει να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακας, που είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση του βασικού στοιχείου προσβασιμότητας που απαιτούν οι πελάτες της κατηγορίας Α, με το νέο μοντέλο να εφοδιάζεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Διάβασε ακόμα

Στα χέρια της Toyota το εργοστάσιο της Τσεχίας, που ανήκε στην κοινοπραξία της με την PSA

To A-segment, η κατηγορία των mini αυτοκινήτων, είναι αυτή που βάλλεται όσο καμία άλλη από τη νέα τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας, τουλάχιστον σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Είναι εξαιρετικά δύσκολο για τις εταιρίες να έχουν αξιόλογο περιθώριο κέρδους με την πώληση ενός αυτοκινήτου, ενώ η ηλεκτροκίνηση σε αυτό το μέγεθος των αυτοκινήτων αλλά και του -προσιτού- χαρακτήρα της κατηγορία είναι ασύμφορη.