Το βρετανικό supercar πλησιάζει στα πρώτα “-άντα” χρόνια ζωής, και παραμένει εξαιρετικά περιζήτητο και συλλεκτικό “είδος”. Η McLaren F1 δεν βγαίνει συχνά προς πώληση, γι’αυτό όταν γίνεται, η τιμή της πάντα προκαλεί δέος.
Είναι ένα από τα καλύτερα supercars της δεκαετίας του 1990 και θεωρείται το “ιερό δισκοπότηρο” της αυτοκίνησης, και ένα από τα καλύτερα supercars που κατασκευάστηκαν ποτέ. Κάπως έτσι εξηγείται γιατί οι τιμές όσων McLaren F1 βγαίνουν στο σφυρί, αυξάνονται με εκθετικό βαθμό τα τελευταία χρόνια.
Ας κάνουμε το υποθετικό σενάριο ότι βρίσκεστε σε αναζήτηση αγοράς μιας McLaren F1. Πάντα την ήθελες, αλλά δεν πρόλαβες να την αγοράσεις κάποια στιγμή από το 1992-1998, όταν και πωλούταν κανονικά. Όσες βγαίνουν τώρα στην αγορά βρίσκουν τον επόμενη ιδιοκτήτη τους πολύ γρήγορα και για διψήφιο νούμερο εκατομμυρίων.
Η συγκεκριμένη, με αριθμό πλαισίου #64, είναι μια από τις 68 F1 που βγήκαν στη παραγωγή νόμιμες για χρήση στους δρόμους. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα χλμ. που έχει διανύσει από το 1995, όταν και βγήκε από το εργοστάσιο του Woking, αλλά σίγουρα οι δύο προηγούμενοι ιδιοκτήτες του θα ήταν συγκρατημένοι.
Είναι βαμμένο σε κόκκινο -φανταχτερό- χρώμα, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν μαύρες επενδύσεις. Μαζί με αυτό, ο τυχερός νέος ιδιοκτήτης θα πάρει όλα τα παρελκόμενα, όπως την εργαλειοθήκη της Facom, ένα επιπλέον αφαιρούμενο τιμόνι, βαλίτσες της McLaren και ένα ρολόι της Tag Heuer με χαραγμένο τον αριθμό πλαισίου.
Να θυμίσω, μηχανικά η F1 κινείται από έναν V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα της BMW, 6.1-λίτρων, ο οποίος αποδίδει 627 άλογα στις 7.400 σ.α.λ. και 650 Nm στις 5.600 σ.α.λ.