Μια κόντρα με supercars της προηγούμενης δεκαετίας, με ένα κίτρινο Lexus LFA να στήνεται δίπλα στην SLR McLaren Roadster 722S.
Η τελευταία αποτελεί την βελτιωμένη έκδοση του γερμανό-βρετανικού υπεραυτοκινήτου, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, βελτιωμένη αεροδυναμική και ανάρτηση. Βελτιωμένη ανάρτηση σημαίνει χαμηλότερο αμάξωμα και πιο σφιχτές ρυθμίσεις, που με την σειρά τους βελτίωναν τη σταθερότητα και τα περιθώρια πρόσφυσης.
Επιπλέον, η αεροδυναμική απόδοση της SLR εξελίχθηκε μετά από πολλές ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα. Το πλαίσιο της 722 S εξελίχθηκε σε συνεργασία με την McLaren και είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, αν εξαιρεθούν δύο αλουμινένια υποπλαίσια, με το monocoque μάλιστα να είναι πιο άκαμπτο.
Μηχανικά, ο 5,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας αποδίδει 660 ίππους και τα 900 Nm ροπή. Η SLR Roadster 722 S χρειάζεται μόλις 3,7 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα, 10,6 δεύτερα για το 0-200 χλμ./ώρα, με την τελική της να φτάνει τα 355 χλμ/ώρα.
Από την άλλη, το Lexus LFA φορά τον V10 4,8 λίτρων κινητήρα, με τη δύναμη να φτάνει τα 560 άλογα στις 8.700 σ.α.λ, και τα 480 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσα από ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το βάρος του αυτοκινήτου αγγίζει τα 1.480 κιλά. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα διαμορφώνεται στα 325 χλμ/ώρα.