Μετά από μια εκτενή περίοδο teasαρίσματος η Pagani αποκάλυψε σήμερα την Huayra R, η οποία πρακτικά αποτελεί τον διάδοχο της Zonda R. Χαρακτηρίζεται ως το απόλυτο, αγνό παθιασμένο, δυνατό και σαγηνευτικό θηρίο, με την Huayra R να έχει σχεδιαστεί για χρήση αποκλειστικά εντός πίστας. Το νέο αεροδυναμικό bodykit παράγει 1.000 κιλά στα 320 χλμ/ώρα.

Το νέο ιταλικό hypercar διαθέτει έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα, τον V12-R, ο σχεδιασμός και η εξέλιξη του οποίου χρειάστηκε πάνω από δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί. Αυτός έγινε από την AMG σε συνεργασία με την HWA, και είναι ο ελαφρύτερος, πιο ισχυρός και πιο αποδοτικός V12 6,0-λίτρων κινητήρας που δημιουργήθηκε ποτέ, καθώς ζυγίζει μόλις 198 κιλά.

Έχει χωρητικότητα 6,0 λίτρα και παράγει 850 άλογα στις 8.250 σ.α.λ με 750 Nm ροπή στις 5.500 έως 8.300 σ.α.λ, ενώ το όριο περιστροφής του αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρία, ο κινητήρας φέρει ένα σύστημα άμεσης ψεκασμού 200 bar, που βελτιστοποιεί την απόδοση, διασφαλίζοντας τη μέγιστη αποδοτικότητα από άποψη θερμοδυναμικής και αυτονομίας.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο, το οποίο επίσης έχει εξελιχθεί με την HWA. Το κιβώτιο ζυγίζει 80 κιλά και έχει τρίδισκο μεταλλικό συμπλέκτη, με την Pagani να αναφέρει ότι επιτρέπει εξαιρετικά μειωμένους χρόνους αλλαγής σχέσεων, μέγιστη ακρίβεια, καθώς και απόδοση τριβής 95%.

Η Huayra R διαθέτει ένα νέο monocoque πλαίσιο που ενσωματώνει τις τελευταίες τεχνολογίες συνθετικών υλικών και ενσωματώνει πλήρως τα καθίσματα για μέγιστη προστασία. Έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις πιο αυστηρές απαιτήσεις ασφαλείας της FIA για οχήματα GT.

Συγκεκριμένα, υπάρχει κλωβός ασφαλείας ενσωματωμένος στο monocoque πλαίσιο που ενσωματώνει ειδικές δομές απορρόφησης κραδασμών, κατασκευασμένες από σύνθετα υλικά, στο μπροστινό μέρος, στο πλάι και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, με τον μπροστινό σκελετό να είναι από κράμα χρωμίου-μολυβδαινίου που έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση σε πίστα.

Χάρη σε αυτές και σε άλλες αλλαγές, το αυτοκίνητο διαθέτει 16% αυξημένη στρεπτική ακαμψία, καθώς και αύξηση κατά 51% στην κάμψη σε σύγκριση με την “δρομίσια” Huayra, με το βάρος της Huayra R (στεγνή) να είναι μόλις 1.050 κιλά. Διαθέτει νέα κεραμικά φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo, με δίσκους διαστάσεων 410×38 χλστ. εμπρός και 390×34 χλστ. πίσω.

H παραγωγή της Huayra R θα περιοριστεί στα 30 αυτοκίνητα, με την τιμή της να ανακοινώνεται στα €2,6 εκατομμύρια χωρίς ΦΠΑ.