Έχουν περάσει δύο μήνες από την παρουσίαση των ανανεωμένων Model S/Χ, και σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσει η εμπορική του διάθεση, πρώτα στην αγορά των Η.Π.Α και έπειτα στον υπόλοιπο κόσμο.

Ωστόσο, μέσω ενός video από την ομάδα ιδιοκτητών Tesla της Silicon Valley βλέπουμε μερικά από τα νέα χαρακτηριστικά που φέρνει το ανανεωμένο εσωτερικό των δύο μοντέλων.

Πιο συγκεκριμένα, τα δύο μοντέλα διαθέτουν ένα νέο ταμπλό, στο κέντρο του οποίου υπάρχει μια νέα οθόνη αφής 17 ιντσών, η οποία έχει οριζόντια και όχι κάθετη διάταξη. Αυτό, όμως, που κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν το νέο “κομμένο” τιμόνι, παρόμοιο με αυτό του νέου Roadster.

Οι αλλαγές, όμως, δεν σταματούν εκεί, καθώς με το λανσάρισμα των ανανεωμένων Model S και Model X, η Tesla καταργεί τον επιλογέα ταχυτήτων, καθώς και τον λεβιέ των φλας. Ο πρώτος ήταν πανομοιότυπος με αυτόν που χρησιμοποιούν τα μοντέλα της Mercedes, και βρισκόταν στο δεξί μέρος της κολώνας του τιμονιού, με τον οδηγό να επιλέγει μεταξύ του D (drive), του R (reverse), το N (neutral) και το P (park).

Από το παραπάνω video βλέπουμε ότι μέσω της οθόνης θα επιλέγεις προς τα που θες να κινηθείς, σύροντας το χέρι προς τα πάνω για το D (drive), και προς τα κάτω για την επιλογή της όπισθεν. Άγνωστο, όμως, το πως θα επιλέγεις “νεκρά” ή P για το παρκάρισμα.

Σύμφωνα με τον ομοσπονδιακό κώδικα για την ασφάλεια των οχημάτων των Η.Π.Α. δεν φαίνεται να υπάρχει τίποτα παράνομο με αυτό το σχέδιο, καθώς δεν υπάρχουν κανόνες σχετικά με την ύπαρξη φυσικών ελέγχων για τον μοχλό αλλαγής ταχυτήτων.

1

Στις σχετικές ειδήσεις η Tesla αύξησε την τιμή του Model Y Long Range στην Κίνα κατά 8.000 yuan (€1.040), και πλέον ξεκινά από τα ¥347.900 (€45.131), όταν πριν ήταν ¥339.900 (€44.090). Ομοίως, η τιμή του Model Y Performance ξεκινά πλέον από τα ¥377.900 (€49.022), όταν προηγουμένως ήταν ¥369.900 (€47.985).