Η Mercedes-AMG ανακοίνωσε πως η νέα C63 AMG θα είναι plug-in υβριδική και θα αποδίδει 650 άλογα. Συγκεκριμένα θα συνδυάζει τον M139 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 450 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων με 320 Nm ροπής για 10 δευτερόλεπτα και 95 ίππων συνεχώς.

Επίσης θα υπάρχει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και μια μπαταρία 6,1 kWh 400V τεχνολογίας Formula 1, που αποτελείται από 560 στοιχεία, ζυγίζει 89 κιλά και έχει το δικό της υγρόψυκτο σύστημα ψύξης,

Η εταιρία έκανε επίσης γνωστό πως ετοιμάζει και την Mercedes-AMG GT73 που θα συνδυάζει τον 4,0-λιτρο bi-turbo V8 κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, με το σύνολο να αποδίδει 816 άλογα και 1.000 Nm ροπής και να δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα.

Ο ηλεκτροκινητήρας και στους δύο plug-in υβριδικούς κινητήρες δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Είναι τοποθετημένος μαζί με ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων αλλά και με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Σύμφωνα με την AMG, τα υβριδικά της μοντέλα θα φορτίζουν την μπαταρία τους ενώ driftάρουν.

Παράλληλα η AMG αναπτύσσει και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα είναι σε θέση να κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Θα φέρουν δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, θα διαθέτουν μπαταρία ιόντων λιθίου 400V και σπορ παρουσιαστικό. Το πρώτο AMG ηλεκτρικό μοντέλο θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο έτος.

Η Mercedes θέλει έως το 2030 το 50% των πωλήσεών της να αποτελείται από υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.