Πριν μερικές ώρες έγινε γνωστό από την Αμερική η είδηση ότι η Volkswagen σκοπεύει να αλλάξει το επίσημο όνομα της σε Voltswagen Αμερικής, θέλοντας να προωθήσει την μεγάλη επένδυση της εταιρείας στην ηλεκτρονική κινητικότητα. Αυτό επιβεβαιώθηκε από το επίσημο δελτίο τύπου που έστειλε η Volkswagen Αμερικής χθες το απόγευμα, με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen Αμερικής, Scott Keogh, να το επικυρώνει με σχετική δήλωση.

Ωστόσο, όλο αυτό ήταν ένα ψέμα, ένα πρωταπριλιάτικο αστείο ή αν θες μια εκστρατεία του τμήματος μάρκετινγκ της γερμανικής εταιρίας για το λανσάρισμα του ID.4 στην αγορά της Αμερικής. Ως τέτοιο publicity stunt, όμως, φαίνεται περίεργο το ότι η Volkswagen επέλεξε να υπενθυμίσει στους ανθρώπους ότι -ίσως- έχεις λόγους (dieselgate) να μην εμπιστευτείς αυτό που δηλώνει η εταιρεία μέσω ενός επίσημου δελτίου τύπου. Volkswagen.

Η συγκεκριμένη επιλογή της Volkswagen προκάλεσε αναστάτωση στην αγορά, με εκπρόσωπο της εταιρείας στη Γερμανία να δηλώνει στο The Wall Street Journal:

Δεν θέλαμε να παραπλανήσουμε κανέναν. Το όλο θέμα είναι απλώς μια δράση του μάρκετινγκ για να κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για το ID.4.

Το πρόβλημα όμως, είναι ότι όλοι το πήραν σοβαρά, δημιουργώντας σύγχυση σχετικά με τις προθέσεις της εταιρείας. Επιπλέον, όταν η εταιρία ρωτήθηκε από μεγάλα αμερικάνικα μέσα συγκεκριμένα για την αλλαγή του ονόματος, η VW το υποστήριξε, θέλοντας να κάνει τον κόσμο να πιστέψει ότι ήταν πραγματικότητα. Ωστόσο, το αστείο -αν μπορεί το θεωρήσει κάποιος έτσι- ήρθε δύο ημέρες νωρίτερα από την 1η Απριλίου.