Η Gordon Murray Automotive έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές εβδομάδες τις δοκιμές στην πίστα του εκπληκτικού της hypercar, και στο παρακάτω video βλέπουμε τους μηχανικούς της εταιρίας να έχουν τοποθετήσει τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα του T.50 πάνω στο δυναμόμετρο, ώστε να προσομοιώσουν έναν γύρο στην πίστα του La Sarthe, στο Le Mans.

Σύμφωνα με τον Murray, ο κινητήρας συμβάλλει τουλάχιστον το 50% της εξαιρετικής οδηγικής εμπειρίας που προσφέρει στον οδηγό το T.50, και δηλώνει με υπερηφάνεια “No turbos, no hybrid”.

Η μονάδα εξελίχθηκε από λευκό χαρτί σε συνεργασία με την Cosworth, και είναι ο κινητήρας με τον υψηλότερο ρυθμό περιστροφής, την ταχύτερη απόκριση, την μεγαλύτερη ειδική ισχύ και ο πιο ελαφρύς V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας που έχει μπει σε αυτοκίνητο δρόμου.Δεν είναι, όμως, μόνο το πολύ υψηλό όριο περιστροφής που εντυπωσιάζει, αλλά και η ευστροφία του, καθώς η GMA αναφέρει ότι από το ρελαντί έως τον “κόφτη” χρειάζεται μόλις 0,3 δευτ.

Η χωρητικότητα του είναι 3.994 κ.εκ., και αποδίδει 663 άλογα στις 11.500 σ.α.λ. με την ροπή να φτάνει τα 467 Nm στις 9.000 σ.α.λ. Ωστόσο, το 71% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 2.500 σ.α.λ., κάτι που εξασφαλίζει την απαραίτητη “οδηγησιμότητα” σε καθημερινή χρήση. Η σχέση συμπίεσης είναι στο 14,0:1, οι δύο σειρές των κυλίνδρων σχηματίζουν γωνία 65 μοιρών, με τη διάμετρο των κυλίνδρων να είναι 81,5 χλστ. και η διαδρομή τους στα 63,8 χλστ., γι’αυτό και ο κόφτης στροφών αγγίζει τις 12.100 σ.α.λ.. Αυτό, τον καθιστά τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.