Η BMW παρουσίασε τις τετρακίνητες εκδόσεις των M3 και M4, οι οποίες προσφέρονται μόνο ως Competition. Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, με τα αυτοκίνητα να εξοπλίζονται με τον 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 510 ίππων με 650 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Λόγω του M xDrive συστήματος τετρακίνησης, το οποίο γνωρίζουμε ήδη από τις M5 και M8, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,5 δευτερόλεπτα, 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τις πισωκίνητες M3 Competition και M4 Competition. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το προαιρετικό πακέτο Performance Performance, αυτή ανεβαίνει στα 290 χλμ/ώρα.

Το βάρος της M3 Competition xDrive ανέρχεται στα 1.780 κιλά και της M4 Competition xDrive στα 1.775 κιλά, με το σύστημα τετρακίνησης να μοιράζει αυτόματα την ροπή μεταξύ των δύο αξόνων μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη. Στον πίσω άξονα συναντάμε το M Active διαφορικό.

Το σύστημα τετρακίνησης M xDrive διαθέτει το ενεργό M διαφορικό με τις ρυθμίσεις να είναι ελαφρώς τροποποιημένες και κατάλληλες για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ωστόσο θα διαθέτει Drift mode, που θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να γίνονται αποκλειστικά πισωκίνητα.

Το σύστημα τετρακίνησης έχει τρία προγράμματα λειτουργίας, τα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το πρώτο να στέλνει στην ροπή στον πίσω άξονα και όταν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον πρόσφυση στέλνει ροπή και στον μπροστά. Το 4WD Sport πρόγραμμα στέλνει περισσότερο ροπή στον πίσω άξονα, ενώ το 2WD μετατρέπει το αυτοκίνητο σε πισωκίνητο, με την προϋπόθεση πως το Dynamic Stability Control (DSC) σύστημα είναι απενεργοποιημένο.

Οι πωλήσεις των τετρακίνητων BMW M3 Competition BMW M4 Competition θα ξεκινήσουν από τον ερχόμενο Ιούλιο.