Η FIA ανακοίνωσε την ίδρυση δημιουργία μιας νέας κατηγορίας αγώνων με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, στην οποία θα τρέχουν ηλεκτρικά GT αυτοκίνητα. Το όνομα αυτής Electric GT, με τα αγωνιστικά να έχουν παρόμοια απόδοση με αυτά της τρέχουσας γενιάς αυτοκινήτων GT3.

1

Ακόμα, FIA και εταιρίες δεσμεύτηκαν ότι στην Electric GT κατηγορία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν πλατφόρμες και συγκεκριμένα μηχανικά μέρη από τις υπάρχουσες εκδόσεις των μοντέλων τους, τα οποία θα μετατραπούν σε ηλεκτρικά.

Η FIA αναφέρει ότι το πρωτάθλημα θα λαμβάνει μέρος σε πίστες και θα έχει ανάλογο τρόπο λειτουργίας με αυτά της GT3 κατηγορίας, με την παγκόσμια ομοσπονδία να υποστηρίζει ότι οι ηλεκτρικές εκδόσεις αυτών θα ξεπεράσουν σε προδιαγραφές των αντίστοιχων αγωνιστικών με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα.

2

Το ελάχιστο βάρος των ηλεκτρικών αγωνιστικών θα είναι από 1.490 έως 1.530 κιλά, ανάλογα με το μοντέλο στο οποίο βασίζονται. Η μέγιστη ισχύς θα είναι έως τα 430 kW (585 άλογα), με τα αυτοκίνητα να μπορούν να εξοπλίσουν με έως τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, κινώντας τους πίσω ή όλους τους τροχούς.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά μοντέλα θα επιταχύνουν από 0-100 χλμ/ώρα σε 2,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα.

3

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι της Saft, θυγατρική της Total Oil και έχει χωρητικότητα 87 kWh. Το αγωνιστικό θα υποστηρίζει πολύ γρήγορη φόρτιση 700 kW, που θα φορτίζει το 60% της χωρητικότητας της μπαταρίας σε λίγα λεπτά, κατά τη διάρκεια των pit stop στα μέσα του αγώνα.

4Τεχνικά χαρακτηριστικά

5