Μετά την Volvo και η Renault ανακοίνωσε πως τα νέα της μοντέλα της, όπως και αυτά της Dacia, θα διαθέτουν περιοριστή ταχύτητας στα 180 χλμ/ώρα. Αυτό ανακοίνωσε σήμερα ο CEO της γαλλικής εταιρίας, Luca de Meo, προσθέτοντας πως πήραν την συγκεκριμένη απόφαση για να ελαχιστοποιήσουν τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων που εμπλέκονται αυτοκίνητα της Renault και της Dacia.

Τα μοντέλα της Alpine δεν θα φέρουν περιοριστή ταχύτητας, με τον De Meo να συμπληρώνει πως το ηλεκτρικό Megane που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022 θα έχει περιοριστή ταχύτητας στα 160 χλμ/ώρα και θα διαθέτει ενεργό cruise control αλλά και το “Safety Coach” ένα σύστημα με “αυτόματο ρυθμιστή ταχύτητας που θα συμμορφώνεται υποχρεωτικά με τα όρια ταχύτητας στους δρόμους που κινείται, σύμφωνα με το GPS και τις σχετικές πινακίδες”. Επιπλέον το σύστημα θα μπορεί να “διαβάζει” τον δρόμο προκειμένου να αυξομειώνει κατάλληλα την ταχύτητα, αλλά και να παίρνει τον έλεγχο του οχήματος όταν πχ ο οδηγός πρέπει να έχει τα χέρια του στο τιμόνι και δεν το κάνει, με στόχο πάντα την ασφάλεια των επιβατών.

Το σύστημα πλοήγησης της Renault θα ειδοποιεί τον οδηγό για τις περιοχές που σημειώνονται τα περισσότερα ατυχήματα, έτσι ώστε ο οδηγός να δίνει μεγαλύτερη προσοχή όταν τις διασχίζει, με το σύστημα να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο.

Τέλος ο de Meo είπε πως η Renault σε συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρίες θα αναπτύξει το “Safety Score”, ένα σύστημα που μέσω αισθητήρων θα συλλέγει δεδομένα για την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού προκειμένου να τον βαθμολογήσει, με τους οδηγούς που συγκεντρώνουν υψηλότερη βαθμολογία να είναι εκείνοι που είναι προσεκτικότεροι. Έτσι θα καλούνται να πληρώνουν φθηνότερα ασφάλιστρα. Το “Safety Coach” που θα τοποθετηθεί σε όλα τα μοντέλα της Renault, σε συνεργασία με το “Safety Score” θα ενθαρρύνει την ασφαλέστερη οδήγηση.

Η Renault θέλει μέχρι το 2040 να έχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στην Ευρώπη, και 10 χρόνια μετά, το 2050, σε όλο τον κόσμο. Έως το 2030 θέλει το 90% των πωλήσεών της να αποτελείται από ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα.

Τέλος η Renault ανακοίνωσε πως δεν θα επενδύσει άλλα χρήματα για την εξέλιξη νέων κινητήρων diesel.