H Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει 2,8 εκατ. φορτιστές μέχρι το 2030

Σχετικά άρθρα

Για να διαδοθεί η χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα πρέπει να πέσουν οι τιμές τους, να αυξηθεί η αυτονομία τους, να γίνει ταχύτερη η φόρτιση και να υπάρχει διευρυμένο δίκτυο φόρτισης, τουλάχιστον ανάλογο με τα πρατήρια καυσίμων.

Τα ηλεκτρικά οχήματα σήμερα κατέχουν μερίδιο αγοράς περίπου 5,3% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ τα plug-in υβριδικά οχήματα κατέχουν μερίδιο 5,2%. Το 2020 υπήρχαν περίπου 285.800 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Πλέον, η ηλεκτροκίνηση βαδίζει με γοργούς ρυθμούς και πολύ σύντομα θα είναι αυτή που θα επικρατήσει στην αυτοκίνηση, και οι σταθμοί φόρτισης σημείωσαν μεγάλη αύξηση τα τελευταία 10 χρόνια, με σημαντικές αυξήσεις να παρουσιάζονται το 2011, το 2012 και το 2016.

Η αύξηση των σημείων φόρτισης είναι επιτακτική και γίνεται σταδιακά, και όσο αυξάνεται το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τόσο θα αυξάνονται και τα σημεία φόρτισης.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιθυμεί να υπάρχουν περίπου 2,8 εκατομμύρια σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη μέχρι το 2030, ήτοι 10 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης απ’ όσα υπάρχουν σήμερα. Μέχρι το 2015 αυτά τα σημεία φόρτισης ήταν σχεδόν μηδενικά σε πολλές χώρες της Ευρώπης.

Η Γαλλία, η Γερμανία και οι Κάτω Χώρες αντιπροσωπεύουν σήμερα ποσοστό άνω του 70% του συνολικού δικτύου, με την συνολική έκταση να έχουν αυτές οι χώρες περίπου το 20%. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άνιση γεωγραφική κατανομή των φορτιστών.

Δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) και η Euroelectric που είναι η εκπρόσωπος των περισσοτέρων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στους τομείς παραγωγής, διανομής και παροχής ενέργειας, επισημαίνουν ότι θα πρέπει να τηρηθεί το σχέδιο ανάκαμψης, που σχετίζεται με τα σημεία φόρτισης και προβλέπει ένα εκατομμύριο σημεία φόρτισης.

Σε επιστολή της, η ACEA δηλώνει ότι τα σημεία φόρτισης θα βοηθήσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους φορείς εκμετάλλευσης ηλεκτρικού δικτύου να βγουν μπροστά και να σχεδιάζουν τα μελλοντικά τους πλάνα, με τον πρόεδρο της ACEA, Oliver Zipse, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της BMW, να δηλώνει:

Η Επιτροπή της ΕΕ πρέπει γρήγορα να αναλάβει δράση και να θέσει δεσμευτικούς στόχους για την αύξηση της υποδομής φόρτισης στα κράτη μέλη.

Τέλος, στα πλάνα της ΕΕ περιλαμβάνονται και περίπου 1.000 σταθμοί υδρογόνου έως το 2029.

Διάβασε ακόμη

EE: Οι υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων δεν αναπτύσσονται με τον ρυθμό που πρέπει

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η BMW δοκιμάζει την i4 M με 4 ηλεκτροκινητήρες

Δοκιμές εξέλιξης με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό M μοντέλο διεξάγει αυτή τη περίοδο η BMW, με την i4 M να έχει 4 ηλεκτροκινητήρες, έναν...

Nissan και Mitsubishi διερευνούν μελλοντικές υπηρεσίες κινητικότητας και ενέργειας

Η Nissan και η Mitsubishi υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την διερεύνηση μιας νέας κοινής πρωτοβουλίας σε υπηρεσίες κινητικότητας επόμενης γενιάς και υπηρεσίες σχετικές με...

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Η Fisker διακόπτει την παραγωγή του Ocean, αλλά αντλεί επένδυση 150 εκατ. δολάρια

Η Fisker ανακοίνωσε ότι διακόπτει την παραγωγή του Ocean για έξι εβδομάδες, τονίζοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έως και 150 εκατ. δολάρια. Η είδηση...
Autoblog.gr