Σύμφωνα με την Audi, από το 2030 και έπειτα, όλα τα RS μοντέλα της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά. Η εταιρία θέλει έως το 2024 το 50% των RS μοντέλων να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στο 80% έως το 2026.

Το πρώτο ηλεκτρικό RS μοντέλο είναι το RS E-Tron GT που διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα που αποδίδουν 598 άλογα και 830 Nm ροπής, με την απόδοση να φτάνει έως τα 646 άλογα, για 2,5 δευτερόλεπτα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα και ζυγίζει 2.420 κιλά.

Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 86 kWh (93 kWh μεικτή), που προσφέρουν αυτονομία 472 χλμ στο RS e-Tron GT (WLTP).

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα, είναι τεχνολογίας 800V και με χρήση ταχυφορτιστή 270 kW φορτίζει από το 5% στο 80% μέσα σε μόλις 22,5 λεπτά, μιας και με πέντε λεπτά φόρτισης αποκτά αυτονομία περίπου 100 χλμ.

Η Audi πούλησε πέρυσι 29.300 RS μοντέλα (+16% σε σχέση με το 2019), διαθέτοντας περισσότερα από 15 R και RS μοντέλα στη γκάμα της.