Το 2005, η Ferrari παρουσίασε την 575M Superamerica, που δεν ήταν τίποτα άλλο από την ανοιχτή έκδοση της 575M Maranello. Το εντυπωσιακό της στοιχείο ήταν η γυάλινη ηλεκτροχρωματική οροφή, που μέσω ενός μηχανισμού μπορούσε να αναδιπλωθεί κατά 180 μοίρες. Αυτό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με μια τέτοια τεχνολογία, με το σχέδιο της οροφής να είχε εμφανιστεί πρώτα σε ένα concept της Alfa Romeo το 2001, την Vola by Leonardo Fioravanti.

Η διαφάνεια του γυαλιού μπορεί να ρυθμιστεί από το εσωτερικό της καμπίνας και επιτρέπει διάφορες ποσότητες φωτός να περάσουν σε αυτή, αφήνοντας περίπου την ίδια ποσότητα φωτός με μια συμβατική γυάλινη ηλιοροφή, και φτάνοντας μέχρι μόνο το 1% των ακτίνων του ήλιου, στην πιο σκοτεινή ρύθμιση. Με το πάτημα ενός κουμπιού, η Superamerica μπορεί να μετατραπεί σε cabrio, με την οροφή να περιστρέφεται προς τα πίσω και να “αποθηκεύεται” στο κάλυμμα του χώρο αποσκευών, σε μόλις 10 δευτερόλεπτα.

Συνολικά από το εργοστάσιο της ιταλικής εταιρίας, βγήκαν 559 Superamerica (με την μια να έχει καταστραφεί στην Ελλάδα) και η συγκεκριμένη είναι μια από τις 516 αυτόματες που κατασκευάστηκαν. Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε ασημί (Grigio Silverstone) χρώμα και έχει διανύσει μέχρι σήμερα 10.434 χλμ, ενώ βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και διαθέτει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.

Θα βγει προς πώληση στην δημοπρασία The Classic Sale, που πραγματοποιείται στο Silverstone στις 31 Ιουλίου – 1 Αυγούστου, από τον οίκο Silverstone Auctions, και ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν έχουν “πιάσει” εύκολα πάνω από 500.000 δολάρια.

Τέλος, να θυμίσω ότι η Superamerica φορά έναν 5,7-λίτρων V12 κινητήρα, απόδοσης 540 ίππων και η Ferrari, όταν την έβγαλε στην αγορά, ισχυριζόταν πως ήταν το πιο γρήγορο cabrio στο κόσμο, καθώς η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 320 χλμ/ώρα.