Η Porsche και η Rimac συμφώνησαν στην ίδρυση μιας κοινοπραξίας που θα ενσωματώνει την Bugatti, ελέγχοντας την από κοινού. Οι Oliver Blume και Mate Rimac υπέγραψαν σήμερα τις αντίστοιχες συμφωνίες και ανακοίνωσαν το όνομα του νέου κατασκευαστή αυτοκινήτων: Bugatti-Rimac. Η κοινοπραξία θα έχει την έδρα της στο Ζάγκρεμπ (Κροατία) και έχει προγραμματιστεί να ιδρυθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2021, καθώς αυτό υπόκειται στην προηγούμενη έγκριση των αντιμονοπωλιακών αρχών σε πολλές χώρες.

Η Rimac θα κατέχει μερίδιο 55% στην κοινοπραξίας Bugatti-Rimac, ενώ η Porsche θα έχει το εναπομείναν μερίδιο, 45%, με τον Mate Rimac να είναι ο διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας και να διατηρεί το 37% των μετοχών της Rimac. Ωστόσο, όπως γνωρίζεις, η Porsche κατέχει το 24% των μετοχών της Rimac. Η Bugatti θα ενταχθεί στην κοινοπραξία από την Volkswagen, την τρέχουσα ιδιοκτήτρια εταιρία, ενώ στη συνέχεια οι μετοχές θα μεταφερθούν στην Porsche.

Κάτω από την ομπρέλα της νέας εταιρείας, οι Bugatti και Rimac θα παράγουν αρχικά δύο hypercar μοντέλα: τη Bugatti Chiron και το Rimac Nevera. Ωστόσο, μακροπρόθεσμα έχει προγραμματιστεί να αναπτυχθούν από κοινού τα μοντέλα της Bugatti. Η Bugatti Automobiles S.A.S. θα συνεχίσει να υπάρχει στη νέα κοινοπραξία. Στο μέλλον, όλα τα μοντέλα της Bugatti θα παράγονται στο εργοστάσιο της γαλλικής εταιρίας, στο Molsheim.

Η Porsche θα διαδραματίσει ισχυρό ρόλο στην νέα κοινοπραξία, ως στρατηγικός εταίρος. Οι Oliver Blume και Lutz Meschke (αναπληρωτής πρόεδρος και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής οικονομικών και πληροφορικής στην Porsche) θα γίνουν μέλη του εποπτικού συμβουλίου της Bugatti-Rimac.

Με την ολοκλήρωση της ίδρυσης της κοινοπραξίας, θα απασχολεί περίπου 430 υπαλλήλους, ήτοι περίπου 300 στην έδρα της εταιρείας στο Ζάγκρεμπ και 130 στο Molsheim.

Παραμένει άγνωστο τι θα γίνουν οι μετοχές που κατέχουν οι Hyundai, Jaguar, Koenigsegg και Magna, στην Rimac.