Πριν ένα μήνα, η Toyota παρουσίασε την νέα γενιά του Land Cruiser (300 Series), και ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της είναι η ύπαρξη νέων κινητήριων συνόλων.

Έτσι, μηχανικά, το νέο Land Cruiser αφήνει στο παρελθόν τον 5,7-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα και στην θέση του συναντάμε έναν 3,5-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα βενζίνης, ενώ υπάρχει και ένας πετρελαίου.

Ο πρώτος προέρχεται από το Lexus LS 500, και αποδίδει 420 άλογα με 650 Nm ροπής, επιταχύνοντας από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτ. Ο δεύτερος είναι 3,3-λίτρων turbodiesel και αποδίδει 309 ίππων με 700 Nm ροπής, ενώ και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τη κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς, μέσω τριών διαφορικών.

Ο βελτιωτικός οίκος EKanoo Racing τοποθέτησαν στο δυναμόμετρο του ένα Land Cruiser (LC300) για να δουν την απόδοση του νέου turbo βενζινοκινητήρα. Το αποτέλεσμα έδειξε 375 άλογα και 534 Nm ροπή στους τροχούς, με χρήση συμβατικής βενζίνης, κάτι που σημαίνει μια απώλεια περίπου 12%, νούμερο απόλυτα φυσιολογικό.

Η EKanoo Racing έκανε και μια δεύτερη δοκιμή, μόνο που αυτή τη φορά πρόσθεσε το VP Octanium, το οποίο σύμφωνα με την επίσημη σελίδα του προϊόντος αυξάνει -κατά 8- τα οκτάνια. Όπως ήταν φυσικό, η απόδοση του κινητήρα ξεκλείδωσε επιπλέον ιπποδύναμη, ανεβάζοντας τη συνολική ιπποδύναμη στους 382 ίππους και 549 Nm ροπή.

Ο οίκος σκοπεύει να βελτιώσει τον κινητήρα στα 500 άλογα στους τροχούς.

1Διάβασε περισσότερα

Επίσημο: Νέο Toyota Land Cruiser