Καλό, χρυσό, τερατώδες και εξαιρετικά γρήγορο το σημερινό Nissan GT-R, αλλά αυτό που μας έχει μείνει ως αυθεντικό “Skyline” είναι το R34, με την αλητεία του να είναι αξεπέραστη. Κατά τον κύκλο ζωής του μοντέλου, η ιαπωνική εταιρία έβγαλε αρκετές ειδικές, για να δείξει τις ικανότητες του μοντέλου.

Η πιο ειδική που έχει βγάλει μέχρι σήμερα είναι η Skyline R34 GT-R Z-Tune, ώστε να εορταστούν τα 20στα γενέθλια της Nismo. Επειδή όμως, η παραγωγή του R34 είχε ήδη σταματήσει, η Nismo αναγκάστηκε να ψάξει 20 καλοδιατηρημένα μεταχειρισμένα R34 GT-R V-Spec για να τα μετατρέψει σε Z-Tune. Αυτά έπρεπε να είχαν διανύσει λιγότερα από 30.000 χλμ, και να μην έχουν καμία βελτίωση τόσο στο σώμα όσο και μηχανικά.

Η Nismo βρήκε 12 τέτοια αυτοκίνητα, με τα υπόλοιπα οκτώ να δωρίζονται από τους ιδιοκτήτες τους, ώστε η Nismo να τους τα μετατρέψει σε Z-Tune. Όλα τα αυτοκίνητα ήταν βαμμένα στο ασημί χρώμα Z-Tune Silver με τον 2,8-λίτρων κινητήρα να αποκτά νέους εκκεντροφόρους, σφυρήλατο στρόφαλο και σφυρήλατα πιστόνια, μεγάλο turbo της IHI, νέα εξάτμιση και νέα εισαγωγή αέρα, ώστε να μπορεί να παράγει 500 άλογα με 540 Nm ροπής, επιτρέποντας του να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτ, το 400αρι σε 10,06 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 327 χλμ/ώρα.

Ένα στάδιο πιο κάτω είναι η έκδοση V-Spec II Nur R-Tune, όπου V-Spec βάλε Victory Specification, με την συγκεκριμένη έκδοση να παράχθηκε σε 25 με 30 μονάδες. Η ιστορία του μοντέλου ξεκινάει τον Νοέμβριο του 2001, όταν οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή το V-Spec II Nur, περιορισμένο σε 718 κομμάτια, για να ακολουθήσει η M-Spec Nur, που παράχθηκε σε 285 μονάδες.

Τον προηγούμενη Μάιο έγινε γνωστό ότι θα βγει σε δημοπρασία ένα Nissan Skyline R34 V-Spec II Nur με μόλις 10 χλμ., και σήμερα “άνοιξε” το bidding για το σπάνιο ιαπωνικό αυτοκίνητο, με τιμή εκκίνησης τα 50.000.000 γιεν, που μεταφράζεται σε €380.000 με τη σημερινή συναλλαγματική ισοτιμία.

Η Nissan κατασκεύασε μόλις 718 αυτοκίνητα του Skyline (R34) GT-R V-Spec II Nur, με το συγκεκριμένο να είναι όπως ακριβώς βγήκε από το εργοστάσιο. Είναι ένα από 159 που είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα και φορά τον αναβαθμισμένο RB26DETT κινητήρα.