Πρόσφατα, η Koenigsegg μας έδειξε την πρώτη Jesko που κατασκεύασε, με το αυτοκίνητο να είναι βαμμένο στο Tang Orange Pearl, ένα χρώμα που είναι παρόμοιο με αυτό που είχε χρησιμοποιηθεί και στο CCX.

Στο video θα δεις τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της σουηδικής εταιρίας, τον Christian von Koenigsegg, να μας αναλύει όλες τις λεπτομέρειες της Jesko, η οποία έγινε sold out μέσα σε μόλις 9 ημέρες, παρότι θα βγει σε σε 125 αυτοκίνητα, με τιμή στα €2,5 εκατ. χωρίς τα όποια εξτρά επιλέξει ο ιδιοκτήτης.

Να θυμίσω, μηχανικά η Jesko φορά έναν 5,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, που αποδίδει 1.600 άλογα με 1.500 Nm ροπής όταν καταναλώνει E85, άλογα ικανά να του δώσουν τελική ταχύτητα 482 χλμ/ώρα (300 μίλια/ώρα). Με χρήση απλής βενζίνης 95 οκτανίων ο κινητήρας αποδίδει 1.280 άλογα, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.420 κιλά.

Σε σχέση με τον κινητήρα της Agera RS, αυτός της Jesko έχει νέο στροφαλοφόρο άξονα, κατασκευασμένος από ενιαίο μασίφ χάλυβα. Ο νέος στροφαλοφόρος άξονας είναι ελαφρύτερος κατά 5 κιλά, ζυγίζοντας μόλις 12,5 κιλά, επιτρέποντας του να στροφάρει έως τι 8.500 σ.α.λ.

Ο κινητήρας διαθέτει τρία μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο, πιστόνια με κεραμική επίστρωση, μεμονωμένους αισθητήρες πίεσης για την βελτιστοποίηση του χρονισμού, με τα δύο turbo να συνδέονται με ένα μικρό ηλεκτρικό κομπρέσορα που τροφοδοτείται με αέρα από το carbon δοχείο χωρητικότητας 20 λίτρων.