Το αυτοκίνητο που βλέπεις είναι το πρώτο Jesko που κατασκεύασε η Koenigsegg. Είναι βαμμένη στο Tang Orange Pearl, ένα χρώμα που είναι παρόμοιο με αυτό που είχε χρησιμοποιηθεί και στο CCX.
Το Jesko έκανε sold out μέσα σε μόλις 9 ημέρες και θα κατασκευαστεί σε μόλις 125 μονάδες. Μηχανικά φορά έναν 5,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, που αποδίδει 1.600 άλογα με 1.500 Nm ροπής όταν καταναλώνει E85, άλογα ικανά να του δώσουν τελική ταχύτητα 482 χλμ/ώρα (300 μίλια/ώρα). Με χρήση απλής βενζίνης 95 οκτανίων ο κινητήρας αποδίδει 1.280 άλογα, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.420 κιλά.
Διάβασε επίσης
Έτσι η Koenigsegg έκανε τον κινητήρα του Jesko να είναι καλύτερος από αυτόν της Regera
Σε σχέση με τον κινητήρα της Agera RS, αυτός του Jesko έχει νέο στροφαλοφόρο άξονα, κατασκευασμένος από ενιαίο μασίφ χάλυβα. Ο νέος στροφαλοφόρος άξονας είναι ελαφρύτερος κατά 5 κιλά, ζυγίζοντας μόλις 12,5 κιλά, επιτρέποντας του να στροφάρει έως τι 8.500 σ.α.λ.
Ο κινητήρας διαθέτει τρία μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο, πιστόνια με κεραμική επίστρωση, μεμονωμένους αισθητήρες πίεσης για την βελτιστοποίηση του χρονισμού, με τα δύο turbo να συνδέονται με ένα μικρό ηλεκτρικό κομπρέσορα που τροφοδοτείται με αέρα από το carbon δοχείο χωρητικότητας 20 λίτρων.
Διάβασε ακόμη
Μάθε τα πάντα για το νέο 7-σύμπλεκτο κιβώτιο της Koenigsegg Jesko
Αυτό εξαλείφει το turbo lag, παρέχοντας άμεση απόκριση σε κάθε βύθισμα του γκαζιού, ακόμη και σε χαμηλές στροφές.