H Viper ACR είναι η πιο άγρια και… δηλητηριώδης οχιά που κατασκεύασαν οι Αμερικανοί, η οποία, εκτός από εξαιρετικά δυνατή και γρήγορη, ακούγεται εκπληκτικά, χάρη στον θηριώδη V10 κινητήρα των 8,4 λίτρων, που αποδίδει έως 654 άλογα και 815 Nm ροπής.

Παρουσιάστηκε τον Μάιο του 2015, και κυκλοφόρησε από το φθινόπωρο του ίδιου έτους, μέχρι την ολοκλήρωση της παραγωγής της Viper, τον Αύγουστο του 2017. Η τιμή της καινούρια ξεκινούσε από τα 117.895 δολάρια, και σήμερα βλέπουμε μια Viper ACR του 2016 να πωλείται μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας του Bring A Trailer , έχοντας διανύσει μόλις 792 μίλια (1.275 χλμ.). Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, το υψηλότερο bid ανέρχεται στα 176.000 δολάρια, ενώ απομένουν τέσσερις ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Με την συγκεκριμένη έκδοση, η Dodge είχε εστιάσει στην αεροδυναμική, καθώς το πακέτο που έχει τοποθετηθεί στην Viper ACR, αποτελείται από μία τεράστια, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, διαχύτη, μεγάλο εμπρός splitter και πλαϊνά πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα. Όλα αυτά, κάνουν την Viper ACR –με το προαιρετικό Extreme Aero πακέτο– το αυτοκίνητο παραγωγής με την υψηλότερη downforce στον κόσμο, που φτάνει τον 1 τόνο downforce στην τελική των 285 χλμ/ώρα.

Επιπλέον, το αυτοκίνητο διαθέτει ρυθμιζόμενη, coilover ανάρτηση της Bilstein με την γεωμετρία να έχει περισσότερο αγωνιστικά χαρακτηριστικά και τα ελατήρια να είναι περίπου διπλάσια πιο σκληρά από την Viper TA. Φοράει Kumho Ecsta V720 ελαστικά σε διάσταση 295/25/19 εμπρός και 355/30/19 πίσω, με τη μέγιστη πλευρική επιτάχυνση της Viper ACR να είναι το 1.5 g σε γρήγορες στροφές.

Τέλος, η Dodge εξόπλισε την Viper ACR με carbon-κεραμικά φρένα της Brembo. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 390 χιλιοστών με εξαπίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα και δίσκους 360 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες στον πίσω.