Την περασμένη εβδομάδα, οι εισαγγελικές αρχές των ΗΠΑ και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, κατηγόρησαν επίσημα τον Trevor Milton, ιδρυτή και πρώην πρόεδρο της Nikola Motor, για απάτη, παραπλάνηση και εξαπάτηση, λόγω αναφορών που έκανε σχετικά με το πολυετές σχέδιο της εταιρείας, προκειμένου να παραπλανήσει τους επενδυτές πριν και μετά το ντεμπούτο της εταιρίας στο Χρηματιστήριο τον περασμένο Ιούνιο.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια πρόσφατης τηλεδιάσκεψης με αναλυτές, ο διευθύνων σύμβουλος της Nikola, Mark Russell, δήλωσε ότι η εταιρεία αντιμετώπισε πολυάριθμες καθυστερήσεις που σχετίζονται με την απόκτηση ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας να αναφέρει ότι οι παραδόσεις του ηλεκτρικού φορτηγού θα περιοριστούν σε μόλις 25 έως 50 οχήματα φέτος, ακριβώς τα μισά (50-100 οχήματα), που είχε αρχικά εκτιμήσει.

Η Nikola, η οποία δεν έχει ακόμη πουλήσει ούτε ένα όχημα, είπε ότι σημειώνει πρόοδο και σε άλλους τομείς, όπως η ενίσχυση της κατασκευής και οι δοκιμές των πρωτοτύπων, καθώς και στη δημιουργία ενός δικτύου πωλήσεων και υπηρεσιών. Τέλος, μέχρι σήμερα η εταιρία έχει κατασκευάσει 14 πρωτότυπα προ-παραγωγής του ηλεκτρικού φορτηγού της.

Επιπλέον, στο τελευταίο τρίμηνο, η Nikola ολοκλήρωσε την αρχική φάση της κατασκευής του εργοστασίου της, στην πόλη Coolidge της πολιτείας Αριζόνα. των ΗΠΑ, ενώ έχει επίσης αρχίσει να κατασκευάζει στις εγκαταστάσεις της πέντε πρωτότυπα του υδρογονοκίνητου φορτηγού, ξεκινώντας ταυτόχρονα την επόμενη φάση κατασκευής.

Τέλος, τους τελευταίους μήνες, η εταιρία επικεντρώθηκε σε μερικούς βασικούς στόχους της, καθώς σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο υδρογονοκίνητο φορτηγό της το 2023. Η Nikola αναμένει επίσης να ξεκινήσει φέτος την μαζική παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών, στο Ulm της Γερμανίας, υπό την κοινοπραξία της με την Iveco, ώστε να ξεκινήσει τις παραδόσεις στο τέταρτο τρίμηνο του έτους.