Κόντρα στο χώμα μεταξύ των Ranger, Hilux, Amarok, Navara, BT-50 και Great Wall P-Series

Σχετικά άρθρα

Την προηγούμενη εβδομάδα είδαμε την πολύ “σφιχτή” κόντρα μεταξύ του Ford Ranger και του Toyota Hilux, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικά νικητής, καθώς τα δύο pickup ήταν ισάξια στο χώμα. Σήμερα, στο παρακάτω video, θα δεις δίπλα στα Hilux και Ranger να στήνονται τα VW Amarok, Mazda BT-50, Nissan Navara και GWM P-Series, με το τελευταίο να είναι το μοντέλο της Great Wall Motors.

Ξεκινώντας από το πιο παλιό και πιο ακριβό της σύγκρισης, το Amarok παίρνει κίνηση από τον 3,0-λίτρο V6 TDI κινητήρα απόδοσης 258 ίππων, η οποία στη λειτουργία overboost ανεβαίνει στα 272 άλογα. Η μέγιστη ροπή του νέου, τρίλιτρου κινητήρα φθάνει τα 580 Nm και είναι διαθέσιμη ήδη από τις 1.400 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα 207 χλμ./ώρα. Ζυγίζει 2.200 κιλά και διαθέτει αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης.

Έπειτα, η Nissan παρουσίασε πριν 10 μήνες το ανανεωμένο Navara και μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν. Έτσι, το ιαπωνικό pickup παίρνει κίνηση από τον 2,5-λίτρων CDi turbodiesel κινητήρα απόδοσης 190 ίππων και 450 Nm ροπής, που -στην προκειμένη- συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η τρίτη γενιά του Mazda BT-50 βασίζεται στην πλατφόρμα του Isuzu D-Max, και κίνηση παίρνει από τον 3,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα απόδοσης 190 ίππων με 450 Nm ροπής, στέλνοντας τη δύναμη σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου.

Το νέο Toyota Hilux κινείται από τον 2,8-λίτρων diesel κινητήρα, απόδοσης 204 ίππων και 500 Nm ροπής, διαθέσιμη από τις μόλις 1.600 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβωτίου και σύστημα τετρακίνησης, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10 δευτ., ενώ η κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 7,8 λίτρα/100 χλμ.

Συνεχίζοντας, το Ford Ranger κινείται από έναν 2,0-λιτρο EcoBlue diesel κινητήρα, απόδοσης 213 ίππων και 500 Nm. Αυτός συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης AWD, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9 δευτ., ενώ η κατανάλωση του ανακοινώνεται -ομοίως- στα 7,8 λίτρα/100 χλμ.

Τέλος, η κινέζική Great Wall παρουσίασε το 2019 το P Series, το οποίο πωλείται σχεδόν σε όλον τον κόσμο, με την εταιρία να αναφέρει ότι κάνει περίπου 200.000 πωλήσεις ετησίως, βάζοντας το μοντέλο μέσα στην πρώτη 3άδα των best-sellers pickups παγκοσμίως. Κίνηση παίρνει από έναν turbo 2,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 141 ίππων με 305 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...
Autoblog.gr