Μετά από ένα διαρκές teasing, η Toyota παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά του μεγάλου pickup της για την αμερικάνικη αγορά, το Tundra. Το ιαπωνικό μοντέλο τίθεται απέναντι στα Chevrolet Silverado 1500, GMC Sierra 1500, Ford F-150, Nissan Titan και Ram 1500, στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των μεγάλων pickups, η οποία είναι η κυρίαρχη στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Το νέο Tundra βασίζεται στη νέα αρθρωτή TNGA-F πλατφόρμα της ιαπωνικής εταιρίας και φέρει εντελώς νέα εμφάνιση, η οποία έχει την υπογραφή των σχεδιαστικών κέντρων της Toyota στο Ann Arbor και στο Newport Beach της Καλιφόρνια. Οι σχεδιαστές του θέλησαν να εκφράσουν την ανθεκτικότητα και την ικανότητα του μοντέλου, οπότε κατέληξαν στην ιδέα των “τεχνικών μυών” και των αλληλοσυνδεόμενων εξαρτημάτων για να επιδείξουν την στιβαρότητα του pickup.

To Tundra προσφέρεται σε Double Cab και CrewMax τύπο αμαξώματος, με τον πρώτο να έχει καρότσα μήκους 1.981 χλστ. ή 2,468 χλστ., ενώ το δεύτερο έχει καρότσα μήκους 1.676 χλστ. ή 1.981 χλστ.

Στο εσωτερικό, κυρίαρχο στοιχείο είναι η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, με διαγώνιο 14 ίντσες, ενώ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων υπάρχει οθόνη 12,3 ιντσών. Η οθόνη του infotainment υποστηρίζει Apple CarPlay, με το Tundra να εξοπλίζεται και με ηχοσύστημα της JBL.

Μηχανικά, το νέο Tundra προσφέρεται με έναν 3,5-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα, απόδοσης 394 ίππων με 650 Nm ροπής. Επιπλέον, υπάρχει και ο 3,5-λίτρων twin-turbo V6 iForce Max κινητήρας, ο οποίος είναι υβριδικός, με την απόδοση του να ανέρχεται στα 443 άλογα και στα 790 Nm ροπής.

Και οι δύο κινητήρες εξοπλίζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων, με το υβριδικό σύνολο να φέρει τον ηλεκτρικό του κινητήρα ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό εξυπηρετεί διάφορους σκοπούς, καθώς μπορεί να προσφέρει ηλεκτρική υποβοήθηση, αναγέννηση ενέργειας και οδήγηση μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Ο κινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία υδριδίου νικελίου-μετάλλου, η οποία βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Το νέο Tundra μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 5.443 κιλά, μια αύξηση 17,6% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο είναι στα 880 κιλά, που αποτελεί μια αύξηση κατά 11%. Κλείνοντας με την ανάρτηση του νέου pickup. Η απερχόμενη γενιά του Tundra διαθέτει έναν παραδοσιακό σταθερό πίσω άξονα με τραπεζοειδή φύλλα σούστας, παρόμοια με αυτά που βρίσκονται σε pickups, όπως το Ford F-150 και το Chevrolet Silverado.

Ωστόσο, η νέα γενιά του Tundra δεν φέρει φύλλα σούστας, αλλά πολλαπλών συνδέσμων, με τη νέα διάταξη να υπόσχεται καλύτερη και μεγαλύτερη άρθρωση, κάτι που -θεωρητικά- σημαίνει ότι το νέο Tundra μπορεί να σταθεί απέναντι στο F-150 Raptor, το οποίο έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Η Toyota υπόσχεται ότι η νέα ανάρτηση θέτει νέα δεδομένα για τις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου.