Αυτό το Σαββατοκύριακο διεξάγεται η 78 συνάντηση των μελών του Goodwood (78th Members’ Meeting), και η Gordon Murray Automotive -παρότι συνεχίζει την ανάπτυξη του T.50, έτσι ώστε το νέο supercar να κυκλοφορήσει μέσα το επόμενο έτος- έχει πάει εκεί ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο.

Πιο συγκεκριμένα, ο Dario Franchitti, πρεσβευτής και οδηγός εξέλιξης του μοντέλου, οδήγησε στην πίστα του Goodwood το XP5, ήτοι το πέμπτο πειραματικό πρωτότυπο (experimental prototype), με τους τυχερούς παρευρισκόμενους να γίνονται μάρτυρες του αυτοκινήτου για πρώτη φορά.

Την παράσταση, φυσικά, έκλεψε ο 4,0-λίτρος V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας, που αποδίδει 663 άλογα στις 11.500 σ.α.λ., όπου στο παραπάνω video έχεις την δυνατότητα να τον ακούσεις να “ουρλιάζει”. Η ροπή του κινητήρα φτάνει τα 467 Nm στις 9.000 σ.α.λ. Το 71% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 2.500 σ.α.λ., κάτι που εξασφαλίζει την απαραίτητη “οδηγησιμότητα” του αυτοκινήτου σε καθημερινή χρήση.

Η σχέση συμπίεσης είναι στο 14,0:1, οι δύο σειρές των κυλίνδρων σχηματίζουν γωνία 65 μοιρών, με τη διάμετρο των κυλίνδρων να είναι 81,5 χλστ. και η διαδρομή τους στα 63,8 χλστ. Ο κόφτης στροφών αγγίζει τις 12.100 σ.α.λ. κάτι που τον καθιστά τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.