Σε touristenfahrten περίοδο, ήτοι όταν η πίστα του Nurburgring Nordschleife είναι ανοιχτή για το κοινό, οι οδηγοί -για λόγους ασφαλείας- δεν επιτρέπεται να τρέξουν στην μεγάλη ευθεία της πίστας, καθώς οι κώνοι περίπου στο μέσο αυτής σε υποχρεώνουν να βγεις εκτός αυτής. Έτσι, για να κάνεις στα “καπάκια” έναν επόμενο γύρο, πρέπει να βγεις (παραπλεύρως του Devil’s dinner) και να ξανά μπεις στην πίστα, σκανάροντας τον QR κωδικό σου.

Όταν ξανά μπεις στην πίστα, έχεις “χάσει” περίπου 500 μέτρα από την μεγάλη ευθεία, καθώς σε touristenfahrten περίοδο η πίστα χρησιμοποιείται στην Bridge-to-Gantry χάραξη, ήτοι από την γέφυρα (bridge) Antoniusbuche στην αρχή της ευθείας μέχρι την μεταλλική κατασκευή (gantry) στο Dottinger Höhe, στο τέλος της. Ο γύρος στην BTG χάραξη έχει μήκος 19,1 χλμ.

Στο παραπάνω video θα δεις το πιο γρήγορο ατύχημα που έχει ποτέ συμβεί στην διάσημη γερμανική πίστα, καθώς ο οδηγός μιας -μάλλον- Mercedes-AMG C63 έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του ελάχιστα μέτρα μετά την είσοδο του στην πίστα. Μπορεί όντως να ήταν μια κακιά στιγμή, αλλά -χωρίς να θέλω να φανώ κακός- ίσως είναι “καλύτερα” που έγινε εκεί το ατύχημα, καθώς κατά τη διάρκεια του πραγματικού γύρου δεν θα ήταν τόσο ανώδυνο.

Το χειρότερο είναι ότι η πίστα φαίνεται να είναι στεγνή, οπότε δύσκολα μπορεί ο οδηγός να κατηγορήσει τη βροχή για οποιαδήποτε ατυχία. Η μόνη μας εικασία είναι ότι ο οδηγός είχε μάλλον μεγάλη αυτοπεποίθηση και νόμιζε ότι βρίσκεται σε συνθήκες αγώνα, απενεργοποιώντας το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Το λάθος του -ασυνείδητου- πρωτάρη…