Τον περασμένο Ιούλιο, η Stellantis ανακοίνωσε το πλάνο της για την ηλεκτροκίνηση, λέγοντας πως θα επενδύσει περισσότερα από €30 δισ. μέχρι το 2025 για να “ηλεκτροποιήσει” την γκάμα των εταιριών της. Ως μέρος αυτού του σχεδίου, ο τέταρτος μεγαλύτερος αυτοκινητιστικός όμιλος του κόσμου ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει τέσσερις νέες πλατφόρμες.

Αυτές είναι οι:

  • STLA Small: Αυτονομία έως 500 χλμ (μπαταρίες 37-82 kWh)
  • STLA Medium, με αυτονομία έως 700 χλμ (μπαταρίες 87-104 kWh)
  • STLA Large, με αυτονομία έως 800 χλμ (μπαταρίες 101-118 kWh)
  • STLA Frame, με αυτονομία έως 800 χλμ (μπαταρίες 159-200 kWh)

Σήμερα, ο Santo Ficili, επικεφαλής της Stellantis στην Ιταλία, έκανε γνωστό ότι οι τέσσερις νέες ηλεκτροκίνητες πλατφόρμες της Stellantis αναμένεται να υποστηρίξουν την παραγωγή 2 εκατομμυρίων οχημάτων ετησίως. λέγοντας χαρακτηριστικά:

Οι τέσσερις πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί με υψηλό επίπεδο ευελιξίας και κοινής χρήσης ανταλλακτικών, για τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίζει (την παραγωγή) έως και 2 εκατομμυρίων μονάδων κάθε χρόνο.

Η Stellantis στοχεύει περισσότερο από το 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να προέρχεται από οχήματα χαμηλών εκπομπών έως το 2030 και στοχεύει να κάνει το συνολικό κόστος της ιδιοκτησίας ενός ηλεκτρικού οχήματος ίσο με αυτό ενός βενζινοκίνητου μοντέλου μέχρι το 2026.

Ο Ficili είπε ότι ενώ το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι υψηλότερο από ό,τι για τα παραδοσιακά μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, υπάρχει πιο επείγουσα ανάγκη να δοθεί έμφαση στην παροχή πρόσβασης στους αγοραστές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσω καλύτερης χρηματοδότησης και πιο εκτεταμένων υποδομών φόρτισης.