Το πρώτο RML Short Wheelbase βρίσκεται τώρα στην τελική ευθεία για ολοκλήρωση πριν από το τέλος του έτους, με όλο το αμάξωμα και τα μαρσπιέ να τοποθετούνται στο τροποποιημένο πλαίσιο του αυτοκινήτου για πρώτη φορά σήμερα.

Τα τμήματα από ανθρακονήματα σαρώθηκαν και μετρήθηκαν μετά την “στεγνή” εφαρμογή τους, αποκαλύπτοντας ότι το 99% της δομής είχε ανοχή 2,5 χιλιοστών, ενώ ένα απίστευτο 60% των μερών του αυτοκινήτου είχαν ακρίβεια 1 χιλιοστού.

1

Η προγνωστική μηχανική, χρησιμοποιώντας CAD (σχεδίαση με τη βοήθεια υπολογιστή) και CFD (υπολογιστική ρευστοδυναμική), είναι ένας τομέας στον οποίο η RML έχει τεράστια εμπειρία, αφού στο παρελθόν της έχουν ανατεθεί πολλά σύνθετα projects για λογαριασμό εργοστασιακών εταιριών.

Η εν λόγω διαδικασία επιταχύνει τους χρόνους ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα εγγυάται ένα πολύ πιο απαιτητικό και ποιοτικό αποτέλεσμα μόλις κατασκευαστούν τα εξαρτήματα και είναι έτοιμα για τελική συναρμολόγηση.

2Διάβασε ακόμα

Το RML Short Wheelbase είναι ένα τέλειο restomod της Ferrari 250 SWB του 1959

Τα τελικά στάδια κατασκευής για το πρώτο RML Short Wheelbase, γνωστό ως “Car Zero”, θα ολοκληρωθούν τις επόμενες εβδομάδες, με το σύστημα μετάδοσης κίνησης, τις εξωτερικές επενδύσεις, την καλωδίωση και τις γραμμές φρένων να τοποθετούνται τον επόμενο μήνα, ενώ και το αμάξωμα θα βαφτεί το Νοέμβριο.