Το Φεβρουάριο του 2014 η Suzuki παρουσίασε το Celerio, για να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης ένα μήνα αργότερα. Το αυτοκίνητο διαδέχτηκε το Alto και το λανσάρισμα του στην Ευρώπη -και την ελληνική αγορά- έγινε στις αρχές του 2015, για να σταματήσει η διάθεση του μετά από ακριβώς πέντε χρόνια.

Ωστόσο, το μοντέλο συνεχίζει την παρουσία του στην Ινδία, με την Maruti Suzuki να ξεκινά από χθες να δέχεται παραγγελίες για τη νέα γενιά του Celerio, χωρίς ακόμα αυτό να έχει παρουσιαστεί επίσημα. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα το παραπάνω video, το οποίο αποκαλύπτει πολλά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του μοντέλου του A-segment.

Η εταιρεία αναφέρει ότι θα είναι το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο της Ινδίας, παραθέτοντας πληροφορίες από την JATO Dynamics. Όπως μπορείς να δεις, το νέο μοντέλο φαίνεται πολύ πιο στρογγυλεμένο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με τη Suzuki να αναφέρει ότι ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα “Dynamic 3D Organic Sculpting”. Το σμιλεμένο αμάξωμα είναι γεμάτο καμπύλες, με τονισμένους θόλους των τροχών, στρογγυλά φωτιστικά σώματα, μικρότερη μάσκα και μεγάλες εισαγωγές αέρα στους προφυλακτήρες.

Η καμπίνα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment, που περιβάλλεται από μοντέρνους αεραγωγούς για το σύστημα κλιματισμού. Άλλες λεπτομέρειες που μπορούμε να διακρίνουμε από το βίντεο είναι τα σκληρά πλαστικά, οι δύο αερόσακοι, ο νέος λεβιές ταχυτήτων για το αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και οι κόκκινες πινελιές στον αναλογικό πίνακα οργάνων. Η νέα γενιά θα φέρει επίσης περισσότερο εξοπλισμό με σύγχρονα χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης.

Μηχανικά, το νέο Celerio αναμένεται να παίρνει κίνηση από έναν 1.000άρη DualJet (K-Series) κινητήρα, με σύστημα που θα ρυθμίζει το χρονισμό τόσο στους εκκεντροφόρους εισαγωγής, όσο και στους εκκεντροφόρους εξαγωγής. Επιπλέον, θα διαθέτει σύστημα Start/Stop.