Η τρίτη γενιά του Honda HR-V θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία από τα τέλη ερχόμενου Ιανουαρίου με το μοντέλο να είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών, πετυχαίνοντας μία ισορροπία μεταξύ premium SUV σχεδίασης και ευρυχωρίας, με συμπαγείς διαστάσεις και εύκολη πρόσβαση για τους επιβάτες.

1

Επαναπροσδιορίζοντας τη φιλοσοφία του HR-V, η Honda στόχευσε σε ένα ελκυστικό μίγμα σχεδίασης, αποδοτικότητας και πρακτικότητας. Εκφράζει τη φιλοσοφία της Honda, “Man-Maximum, Machine-Minimum” (M/M), σύμφωνα με την οποία, σκοπός της τεχνολογίας και της σχεδίασης είναι να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών.

Σχεδιαστικά διαθέτει τα τολμηρά και κομψά χαρακτηριστικά ενός coupe, σε υπερυψωμένο αμάξωμα, ενώ διαθέτει ριζικά νέα εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος διακρίνουμε νέα μάσκα βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος και λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο σχήμα του αμαξώματος ενσωματώνεται ένα μακρύ καπό και πιο αιχμηρά, κάθετα πλαϊνά τμήματα προς όφελος της ευρυχωρίας εσωτερικού.

2

Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 10 mm, με το ύψος της οροφής να έχει μειωθεί κατά 20 mm συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Σε συνδυασμό με τις ζάντες 18” που διατίθενται στάνταρ και τον μικρότερο εμπρός πρόβολος, τονίζεται ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου.

Το κέντρο του καπό είναι χαμηλό και επίπεδο, ενώ παρατηρώντας το προφίλ η χαμηλή “γραμμή ώμου” ρέει προς τη βάση των κολόνων Α, αποπνέοντας μία αίσθηση στιβαρότητας, όπως αρμόζει σε ένα SUV. Επιπλέον, βλέπουμε τις χειρολαβές των πίσω πορτών να βρίσκονται ψηλά στη κολόνα.

3

Ένα άνοιγμα στον εμπρός προφυλακτήρα υποστηρίζει τη δημιουργία της αερο-κουρτίνας στους τροχούς, τα σπόιλερ στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων συμβάλλουν στη μείωση των στροβιλισμών, ενώ υποστηρίζονται από τα πίσω πλαϊνά σπόιλερ που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα πίσω από το όχημα. Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται η σταθερότητα και μειώνεται η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς την προσθήκη στοιχείων που υπονομεύουν την αισθητική.

4

Στο εσωτερικό του νέου HR-V κάθε σχεδιαστικό στοιχείο προορίζεται για τη δημιουργία ενός ευρύχωρου περιβάλλοντος. H Honda τοποθετεί υφάσματα και ανάγλυφα υλικά που σύμφωνα με την εταιρία, δημιουργούν μία αίσθηση ανθεκτικότητας και πολυτέλειας, ενώ όλα είναι απαλά στην αφή.

Το νέο HR-V διατηρεί και αναβαθμίζει τα πλεονεκτήματα άνεσης και ευρυχωρίας για τα οποία φημίζεται, με το εσωτερικό του να σχεδιάστηκε με έμφαση στην ευρυχωρία και τη φωτεινότητα, με την αίσθηση να ενισχύεται από το “Air Diffusion System” με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό.

5

Το νέο σύστημα καταργεί το μειονέκτημα των συμβατικών αεραγωγών, αφού οι επιβάτες νιώθουν συχνά άβολα όταν μια ισχυρή ροή αέρα κατευθύνεται άμεσα προς αυτούς. Το σύστημα κατευθύνει διακριτικά μία ροή αέρα κατά μήκος των πλαϊνών παραθύρων προς την οροφή, δημιουργώντας έναν στροβιλισμό πλευρικά και πάνω από τους επιβάτες και κατά συνέπεια ένα άνετο περιβάλλον.

Η θέση οδήγησης είναι κατά 10 mm ψηλότερη συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με τα μεγάλα παράθυρα να επιτρέπουν το φως να μπαίνει στη καμπίνα, κάτι στο οποίο συμβάλλει ο οριζόντιος προσανατολισμός του ταμπλό και η επίπεδη γραμμή του καπό. Επιπλέον, οι βάσεις των καθρεπτών έχουν μετακινηθεί πιο χαμηλά στις πόρτες, βελτιώνοντας τη διαγώνια ορατότητα όταν το αυτοκίνητο στρίβει.

6

Τα νέα μπροστινά καθίσματα σταθεροποιούν καλύτερα το σώμα αποκλειστικά μέσω μαξιλαριών, καταργώντας την προηγούμενη δομή με ελατήρια, κάτι που μειώνει την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια και αυξάνει την άνεση σε καθημερινή χρήση. Για αυξημένη εργονομία, τα χειριστήρια είναι βέλτιστα τοποθετημένα όσο γίνεται πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, ενώ διατηρούνται τα φυσικά κουμπιά για το σύστημα κλιματισμού και για τον έλεγχο της έντασης του ήχου.

Αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους, αυξάνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης.

7

Εκτός από την αύξηση του χώρου των ποδιών πίσω κατά 35 mm, υπάρχει μία πρόσθετη κλίση δύο μοιρών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HR-V, που είναι αποτέλεσμα της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ της Honda και της τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων. Χάρη στη δομή της πλατφόρμας, παραμένει η ευέλικτη διάταξη πίσω καθισμάτων Magic Seat, που επιτρέπει την πλήρη αναδίπλωση προς τα κάτω ή προς τα πάνω, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.

Στο εσωτερικό του μπορούν να ταξιδέψουν άνετα 4 ενήλικες, με την ευκολία πρόσβασης του χώρου φόρτωσης να μην μειώνεται λόγω της κεκλιμένης οροφής. Η διάταξη χώρων σε συνδυασμό με τα Magic Seats, το χαμηλότερο σκαλοπάτι και το επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, αλλά και το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας διευκολύνουν την πρόσβαση.

8

Ο χώρος φόρτωσης επιτρέπει τη μεταφορά διαφόρων αποσκευών και ποικίλου σπορ εξοπλισμού. Για παράδειγμα δύο mountain bikes ενηλίκων (με τους εμπρός τροχούς να έχουν αφαιρεθεί) μπορούν να φορτωθούν σε όρθια θέση. Η ευκολία φόρτωσης αυξάνεται με μια hands-free λειτουργία “Power Tailgate Walk Away Close”, ενώ χάρη στη λειτουργία εγγύτητας έξυπνου κλειδιού, το αυτοκίνητο ανιχνεύει πότε το κλειδί απομακρύνεται από το όχημα για να ξεκινήσει αυτόματα το κλείσιμο της πίσω πόρτας.

9

Ο αποθηκευτικός χώρος μέσα στο HR-V έχει επίσης βελτιστοποιηθεί αφού στο κέντρο της καμπίνας υπάρχει χώρος στην κονσόλα, ενώ προστέθηκε και μία εμπρός “τσέπη” για μικροαντικείμενα. Για τη φόρτιση συσκευών διατίθενται μια βάση ασύρματης φόρτισης και θύρες USB μπροστά και πίσω.