Test Drive: Πρώτη δοκιμή του Honda HR-V e:HEV στη Φρανκφούρτη

Σχετικά άρθρα

To HR-V είναι το μοντέλο με το οποίο η Honda εισήλθε το 1999 στην κατηγορία των μικρών SUV, με εκείνο το ιδιαίτερου σχεδιασμού αυτοκίνητο. Με την ολοκλήρωση της παραγωγής της πρώτης γενιάς του μοντέλου, ακολούθησε μια παύση σχεδόν 7 ετών, με την ιαπωνική εταιρεία να παρουσιάζει το 2013 ένα αυτοκίνητο στην ώριμη -πλέον- κατηγορία C-SUV, η οποία αποτελεί ακόμα και σήμερα μια πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία στην Ευρώπη, τόσο εμπορικά, όσο και από πλευράς επιλογών.

Σύμφωνα με τη Honda, το “HR-V” σημαίνει “Hi-rider Revolutionary Vehicle”, με τη νέα τρίτη γενιά να συνεχίζει το πρωτοποριακό έργο του αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε πριν 22 χρόνια, προσφέροντας ένα SUV με ιδανικές διαστάσεις για την πόλη αλλά και το ταξίδι, το οποίο φέρει εξαιρετική πρακτικότητα και με κάποιες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

H τρίτη γενιά του HR-V είναι το τρίτο μοντέλο της Honda που φοράει το υβριδικό σύστημα e:HEV, μετά το νέο Jazz (μαζί με το Jazz Crosstar), καθώς και το πρόσφατα ανανεωμένο CR-V. Το HR-V είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο αποκλειστικά με υβριδικό σύνολο στην Ευρώπη και αποτελεί βασικό στοιχείο του Electric Vision πλάνου της Honda, το οποίο έχει ως στόχο από την 1η Ιανουαρίου του 2023 να διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικές ή υβριδικές εκδόσεις σε όλα τα mainstream μοντέλα της στην Ευρώπη.

Την προηγούμενη εβδομάδα ταξιδέψαμε στην Φρανκφούρτη για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου, το οποίο -καλώς εχόντων των πραγμάτων και ημιαγωγών επιτρέποντος- θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τα τέλη του ερχόμενου Ιανουαρίου. Για τον λόγο αυτό, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή η τιμή του, αλλά προσωπική εκτίμηση είναι ότι κοντά στα €30.000.

Σχεδίαση

Η Honda έχει επαναπροσδιορίσει την σχεδιαστική της φιλοσοφία, αφήνοντας λίγο στην άκρη την αρχή “form follows function” για να προσφέρει πλέον πιο ελκυστικά και λιγότερο “love it, or hate it” προϊόντα. To νέο HR-V e:HEV είναι ένα από αυτά, καθώς ενσαρκώνει τη νέα, απλή, καθαρή, σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda που έχουμε ήδη δει στα πρόσφατα νέα μοντέλα της.

Η εταιρία προσφέρει ένα ελκυστικό μείγμα σχεδίασης, αποδοτικότητας και πρακτικότητας, ενώ παράλληλα, με το νέο HR-V e:HEV η Honda πετυχαίνει μία ισορροπία μεταξύ premium SUV σχεδίασης και ευρυχωρίας, με συμπαγείς διαστάσεις και εύκολη πρόσβαση για τους επιβάτες.

Εκφράζει τη φιλοσοφία της Honda, “Man-Maximum, Machine-Minimum” (M/M), σύμφωνα με την οποία, σκοπός της τεχνολογίας και της σχεδίασης είναι να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών. Το νέο HR-V e:HEV διαθέτει τα τολμηρά και κομψά χαρακτηριστικά ενός coupe, σε υπερυψωμένο αμάξωμα, ενώ διαθέτει ριζικά νέα εμφάνιση.

Στο εμπρός μέρος διακρίνουμε τη νέα μάσκα βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος και τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο σχήμα του αμαξώματος ενσωματώνεται ένα μακρύ καπό και πιο αιχμηρά, κάθετα πλαϊνά τμήματα προς όφελος της ευρυχωρίας του εσωτερικού.

Ο περιπετειώδης χαρακτήρας του τονίζεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ., σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, καθώς πλέον αγγίζει τα 188 χλστ., που συγκρίνεται με ένα “κανονικό” τετρακίνητο μοντέλο. Ταυτόχρονα, όμως, το ύψος της οροφής έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, κάτι που δημιουργεί μια πολύ αεροδυναμική σιλουέτα.

Το νέο HR-V πατάει σε ζάντες 18 ιντσών (διατίθενται στάνταρ), που “ντύνονται” με ελαστικά διαστάσεων 225/50, και -σύμφωνα με την Honda- είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία των C-SUVs. Αναλογικά, μειώνοντας τον εμπρός πρόβολο κατά 20 χλστ., και προσθέτοντας 20 χλστ. στον πίσω πρόβολο, ο “σκληροτράχηλος” χαρακτήρας του SUV ενισχύεται και τονίζεται ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου.

Το κέντρο του καπό είναι χαμηλό και επίπεδο, ενώ παρατηρώντας το προφίλ η χαμηλή “γραμμή ώμου” ρέει προς τη βάση των κολόνων Α, αποπνέοντας μία αίσθηση στιβαρότητας, όπως αρμόζει σε ένα SUV. Επιπλέον, βλέπουμε τις χειρολαβές των πίσω πορτών να βρίσκονται ψηλά στη κολόνα.

Παρατηρώντας το προφίλ του αυτοκινήτου, διακρίνεις την οριζόντια “γραμμή ώμου” που εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι το πίσω τμήμα, δημιουργώντας μία αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός. Η κεκλιμένη εμπρός κολόνα και το μακρύ καπό συνθέτουν μια premium νοοτροπία και μετακινούν οπτικά τον όγκο της καμπίνας προς τα πίσω, τονίζοντας ακόμα περισσότερο τις κομψές, coupe αναλογίες.

Στο πίσω μέρος, η επιδίωξη ενός συνδυασμού πρακτικότητας και ελκυστικής αισθητικής είναι εμφανής στην απλή, κομψή σχεδίαση της πίσω πόρτας, που ενσωματώνει τη χειρολαβή ανοίγματος. Το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας, το χαμηλό σκαλοπάτι και το επίπεδο πάτωμα φόρτωσης διευκολύνουν την πρόσβαση, χωρίς να αποτελεί εμπόδιο η τύπου coupe οροφή.

Ένα άνοιγμα στον εμπρός προφυλακτήρα υποστηρίζει τη δημιουργία της αερο-κουρτίνας (air curtain) στους τροχούς, τα σπόιλερ στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων συμβάλλουν στη μείωση των στροβιλισμών, ενώ υποστηρίζονται από τα πίσω πλαϊνά σπόιλερ που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα πίσω από το όχημα. Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται η σταθερότητα και μειώνεται η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς την προσθήκη στοιχείων που υπονομεύουν την αισθητική.

Πλατφόρμα/Διαστάσεις

Η τρέχουσα, παγκόσμια μικρή πλατφόρμα (Global Small Platform) της Honda έχει ανανεωθεί για το HR-V, με αυξημένη αναλογία ατσαλιού υψηλής αντοχής για βελτιωμένη ακαμψία αμαξώματος.

Η εν λόγω πλατφόρμα είναι η ίδια που χρησιμοποιεί το νέο Jazz, αλλά όντας αρθρωτή μπορεί να φιλοξενήσει το σημαντικά μεγαλύτερο αμάξωμα του HR-V. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του τελευταίου αγγίζει τα 4.340 χλστ. (αυξημένο κατά 66 χλστ. σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο), το πλάτος τα 1.790 χλστ. (+18 χλστ.), και το ύψος τα 1.582 χλστ. (-22 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.610 χλστ., παραμένοντας ίδιο παρότι βασίζεται σε νέα πλατφόρμα.

Ασφάλεια

Το νέο HR-V e:HEV δεν έχει υποβληθεί ακόμα στις -προαιρετικές- δοκιμές του EuroNCAP, αλλά η Honda εκτιμά ότι θα πάρει πέντε αστέρια. Σε αυτό συμβάλει και η υιοθέτηση ατσαλιού υψηλής αντοχής (980MPa με υψηλή τιμή λάμδα) στην κεντρική εγκάρσια δοκό του πατώματος και εσωτερικά στις κεντρικές κολώνες, ενισχύοντας περαιτέρω την αντοχή και μειώνοντας το βάρος.

Για την ενεργητική ασφάλεια, το μοντέλο διατίθεται για πρώτη φορά με διακόπτη Hill Descent Control, που λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 20 χλμ/ώρα και με την ενεργοποίηση του ελέγχει τα φρένα για τις δύσκολες “καταβάσεις”. Φέρει την νέα σουίτα συστημάτων και τεχνολογιών Honda Sensing, που -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνει νέα, ευρυγώνια και υψηλής ευκρίνειας κάμερα, με αυξημένη ικανότητα αναγνώρισης με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) για την επεξεργασία της εικόνας.

Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Collision Mitigation Braking System), adaptive cruise control, σύστημα φρεναρίσματος σε χαμηλές ταχύτητες (Low Speed Brake System), σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (Lane Keep Assist operation), σύστημα Enhanced Road Departure Mitigation που σε βοηθά να μην παρεκκλίνεις από το δρόμο, ανιχνεύοντας γραμμές, χορτάρι ή χώμα ως οριοθέτηση, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition System), όπως και με “έξυπνο” περιοριστή ταχύτητας που αναγνωρίζει πινακίδες ταχύτητας και θέτει το όριο ταχύτητας και τον έλεγχο του γκαζιού για αποφυγή εμπρόσθιας ή οπίσθιας σύγκρουσης (Front & Rear Collision Mitigation Throttle Control).

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του νέου HR-V κάθε σχεδιαστικό στοιχείο προορίζεται για τη δημιουργία ενός ευρύχωρου περιβάλλοντος. H Honda τοποθετεί υφάσματα και ανάγλυφα υλικά που σύμφωνα με την εταιρία, δημιουργούν μία αίσθηση ανθεκτικότητας και πολυτέλειας, ενώ όλα είναι απαλά στην αφή, με την συναρμογή να είναι κορυφαία, όπως συμβαίνει με κάθε “Made in Japan” όχημα της μάρκας.

Το HR-V διαθέτει το σύστημα “Air Diffusion”, με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Αυτό καταργεί το μειονέκτημα των συμβατικών αεραγωγών, όπου νιώθεις συχνά άβολα όταν μια ισχυρή ροή αέρα κατευθύνεται άμεσα προς το πρόσωπο σου. Το εν λόγω σύστημα κατευθύνει διακριτικά μία ροή αέρα κατά μήκος των πλαϊνών παραθύρων προς την οροφή, δημιουργώντας έναν στροβιλισμό πλευρικά και πάνω από τους επιβάτες και κατά συνέπεια ένα άνετο περιβάλλον.

Η θέση οδήγησης είναι κατά 10 χλστ. ψηλότερη συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με τα παράθυρα να επιτρέπουν το φως να μπαίνει στη καμπίνα, κάτι στο οποίο συμβάλλει ο οριζόντιος προσανατολισμός του ταμπλό και η επίπεδη γραμμή του καπό. Επιπλέον, οι βάσεις των καθρεπτών έχουν μετακινηθεί πιο χαμηλά στις πόρτες, βελτιώνοντας τη διαγώνια ορατότητα όταν το αυτοκίνητο στρίβει.

Τα εμπρός καθίσματα συγκρατούν σωστά το σώμα, με χρήση αποκλειστικά μέσω μαξιλαριών, καταργώντας την προηγούμενη δομή με ελατήρια, κάτι που φάνηκε στην πράξη να μειώνει την κόπωση και να αυξάνει την άνεση. Στο ταμπλό διατηρούνται αρκετά από τα φυσικά κουμπιά για το σύστημα κλιματισμού και για τον έλεγχο της έντασης του ήχου.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του HR-V διαθέτει μια οθόνη αφής 9 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, με το αυτοκίνητο να υποστηρίζει ασύρματο Apple CarPlay και ενσύρματο Android Auto. Επίσης υπάρχει μια επιπλέον 7 ιντσών οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων, με το αυτοκίνητο να υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις.

Από πλευράς χώρων, αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους, αυξάνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης.

Εκτός από την αύξηση του χώρου των ποδιών πίσω κατά 35 mm, υπάρχει μία πρόσθετη κλίση δύο μοιρών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HR-V, που είναι αποτέλεσμα της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ της Honda και της τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων. Χάρη στη δομή της πλατφόρμας, παραμένει η ευέλικτη διάταξη πίσω καθισμάτων Magic Seat, που επιτρέπει την πλήρη αναδίπλωση προς τα κάτω ή προς τα πάνω, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.

Στο εσωτερικό του μπορούν να ταξιδέψουν άνετα 4 ενήλικες, με την ευκολία πρόσβασης του χώρου φόρτωσης να μην μειώνεται λόγω της κεκλιμένης οροφής. Η πόρτα του χώρου αποσκευών φέρει hands-free λειτουργία, ενώ χάρη στη λειτουργία εγγύτητας έξυπνου κλειδιού, το αυτοκίνητο ανιχνεύει πότε το κλειδί απομακρύνεται από το όχημα για να ξεκινήσει αυτόματα το κλείσιμο της πίσω πόρτας.

Ο αποθηκευτικός χώρος μέσα στο HR-V έχει επίσης βελτιστοποιηθεί αφού στο κέντρο της καμπίνας υπάρχει χώρος στην κονσόλα, ενώ προστέθηκε και μία εμπρός “τσέπη” για μικροαντικείμενα. Για τη φόρτιση συσκευών διατίθενται μια βάση ασύρματης φόρτισης και θύρες USB μπροστά και πίσω.

Μόνο υβριδικό σύνολο

Το νέο HR-V e:HEV είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με ένα υβριδικό σύνολο. Αυτό συνδυάζει τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα i-VTEC που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και 2 ηλεκτροκινητήρες, που αποδίδουν συνδυαστικά 131 άλογα και 253 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, με το σύνολο -βάρους 1.380 κιλών- να μην διαθέτει κανένα είδους κιβώτιο και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10,6 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 170 χλμ/ώρα.

O τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 107 άλογα με ροπή 131 Nm ροπής στις 4.500-5.000 σ.α.λ., με τον κύριο ηλεκτροκινητήρα που κινεί στους τροχούς να αποδίδει 131 άλογα και 253 Nm ροπής. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες πάνω από τον πίσω άξονα και αποτελούνται από 60 στοιχεία έναντι των 48 που εξοπλίζουν το Jazz. Το νέο αυτό σύστημα είναι διαφορετικό και πιο compact από αυτό που συναντάμε στο Jazz με τη μονάδα ελέγχου ισχύος -PCU- να είναι μικρότερη σε μέγεθος και ενσωματωμένη στο μπροστινό μέρος εκεί που βρίσκεται και ο θερμικός κινητήρας, ενώ πλέον είναι και υδρόψυκτη αντί αερόψυκτη.

Το e:HEV σύστημα δεν χρησιμοποιεί συμβατικό κιβώτιο με γρανάζια για μείωση των απωλειών. Ένας συμπλέκτης που βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα από τους δύο ηλεκτροκινητήρες εμπλέκει τον κάθε έναν, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και τις απαιτήσεις σε ισχύ. Στόχος του όλου συστήματος είναι η όσο το δυνατόν μικρότερη “συμμετοχή” του βενζινοκινητήρα για την επίτευξη της ιδιαίτερα χαμηλής κατανάλωσης.

Ωστόσο, η Honda αναφέρει ότι υπάρχει ένα eCVT κιβώτιο μίας σχέσης (διαθέτει προσομοίωση αλλαγών σχέσεων για να θυμίζει ένα τυπικό αυτόματο), το οποίο, όμως, φέρει τα χαρακτηριστικά ενός CVT κιβωτίου, ήτοι με το βαθύ πάτημα του γκαζιού θα δεις τις στροφές του θερμικού μοτέρ να “κολλάνε” ψηλά, και να περνάει ένας θόρυβος στην καμπίνα, που μέχρι τότε αγνοούσες την ύπαρξη του.

Επιπλέον, έχεις στην διάθεση σου τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Normal και Econ), με το σύστημα να διαθέτει τρία modes λειτουργίας, που εναλλάσσονται συνεχώς ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του κάθε εξαρτήματος τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive ανάλογα με το ποιο είναι το πιο αποδοτικό στις εκάστοτε συνθήκες.

Για βέλτιστη απόδοση, το HR-V εκκινεί με ηλεκτρική λειτουργία περνώντας ομαλά σε υβριδική λειτουργία, όταν πατάς περισσότερο το γκάζι. Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες. Επιπλέον υπάρχει το mode B που επιλέγεται μέσω του επιλογέα σχέσεων για ισχυρότερη αναγεννητική πέδηση, με το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επιβράδυνση να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του οδηγού μέσω του Deceleration Selector πίσω από το τιμόνι, προσφέροντας την επιθυμητή οδηγική εμπειρία.

Κατά την παρουσίαση, οι ιθύνοντες της Honda μας ανέφεραν ότι 91% των αστικών μετακινήσεων (με ταχύτητες από 0-40 χλμ/ώρα) γίνεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Σε υπεραστικό κύκλο (40-80 χλμ/ώρα), το 54% των μετακινήσεων γίνεται με ρεύμα, το 24% στο Hybrid Drive, και το 17% με χρήση μόνο του βενζινοκινητήρα.

Στον αυτοκινητόδρομο (ταχύτητες 80 έως 120 χλμ/ώρα), το 70% της κίνησης γίνεται με χρήση του βενζινοκινητήρα, το 17% με υβριδική λειτουργία, ενώ το 13% μόνο με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Τέλος, σε πολύ υψηλές ταχύτητες και μέχρι την τελική του ταχύτητα, το σύνολο λειτουργεί 100% σε υβριδικό mode.

Το σύνολο εκπέμπει 122 γρ/χλμ CO2 (WLTP) και έχει μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα ανά 100 χλμ. Κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο για σχεδόν 200 χλμ., σε μια πολύ όμορφη διαδρομή, που περιελάμβανε κίνηση μέσα στην πόλη, επαρχιακό δρόμο και Autobahn, με το trip computer να δείχνει ακριβώς το συγκεκριμένο νούμερο κατανάλωσης, όντας -ίσως- η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Οδηγώντας

Η χάραξη της διαδρομής ήταν ενδεικτική για την χρήση του αυτοκινήτου και στη χώρα μας, αλλά σίγουρα η ασφαλτόστρωση ήταν λίγο καλύτερη στους δρόμους της Γερμανίας. Ωστόσο, η πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης φάνηκε στο κλασικό πλακόστρωτο στο κέντρο της Φρανκφούρτης, όπου το σύνολο απορροφούσε όλες τις ανωμαλίες αλλά και τους κραδασμούς.

Η δουλειά των μηχανικών της Honda για να βελτιώσουν την ποιότητα κύλισης και τα οδηγικά χαρακτηριστικά του HR-V e:HEV είναι εμφανής. Η αυξημένη στρεπτική ακαμψία και η πιο στιβαρή δομή της κολόνας του τιμονιού παρέχει άμεση αντίδραση στην εντολή σου, αλλά ταυτόχρονα και πιο ομαλή αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Επιπλέον, η διαφορετική, πιο offset τοποθέτηση των ελατηρίων, τα μπαλάκια ψαλιδιών (ball-joints) χαμηλής τριβής και τα νέα σινεμπλόκ παρέχουν πιο άμεσες αντιδράσεις στις κινήσεις του τιμονιού, ενώ και η αίσθηση είναι πολύ καλή. Ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας είναι επίσης ανασχεδιασμένος, με νέα σινεμπλόκ που παρέχουν βελτιωμένο φιλτράρισμα των κραδασμών, ενώ διαθέτουν επιπλέον μία νέα φλάντζα που μειώνει τις πλευρικές κινήσεις κατά το μήκος του δακτυλίου μειώνοντας τους κραδασμούς της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες.

Οδηγώντας, η άμεση ροπή στις χαμηλές στροφές είναι ιδανική για κίνηση μέσα στην πόλη, αλλά θα ήθελα λίγο καλύτερη απόκριση όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι με ταχύτητες πάνω από 100 χλμ/ώρα. Ωστόσο, οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς, χάρη στο μεγάλο εύρος της διαθέσιμης ροπής, αλλά και στη κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης σε σχέση με το Jazz.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr