Το φετινό GP της Βραζιλίας στην πίστα του Autodromo Jose Carlos Pace σημαδεύτηκε από την κίνηση-άμυνα του Max Verstappen στον Lewis Hamilton, όπου -στην στροφή 4 της πίστας στον 48ο γύρο- ο Ολλανδός θέλοντας να υπερασπιστεί την θέση του, στην προσπάθεια προσπέρασης του Hamilton από την εξωτερική άνοιξε την τροχιά του μονοθέσιου του, αναγκάζοντας τον ίδιο και τον Βρετανό να βγουν εκτός πίστας.

Το εν λόγω περιστατικό έχει αποτελέσει αιτία σοβαρής αντιπαράθεσης μεταξύ Mercedes και Red Bull, με την πρώτη να ζητά από τη FIA την επανεξέταση του, με σκοπό να τιμωρηθεί η αυστριακή ομάδα και ο οδηγός της.

Ο Carlos Sainz, ο οποίος επίσης χρησιμοποίησε την περιοχή διαφυγής της στροφής 4 στον πρώτο γύρο, πιστεύει ότι η όλη “φασαρία” θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, αν στην πίστα του Interlagos υπήρχε αμμοπαγίδα, αντί ασφάλτου, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό το ζήτημα θα λυθεί με μια αμμοπαγίδα στην έξοδο της στροφής 4. Νομίζω ότι είδατε επίσης στην εκκίνηση μερικά μονοθέσια -συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου- να βγαίνουν εκτός πίστας στη στροφή 4. Εάν υπήρχε μια αμμοπαγίδα, δεν θα είχαμε βγει έξω εκεί. Και αντί να είναι πραγματικά ένα θέμα για τους αγωνοδίκες, αν βάλεις μια αμμοπαγίδα, δεν θα ήταν πρόβλημα για τους αγωνοδίκες, για τον Michael [Masi], για τον Lewis, για τον Max ή για εμάς.

Η προτροπή του Sainz για αμμοπαγίδα είναι μέρος ενός επαναλαμβανόμενου θέματος τα τελευταία χρόνια, καθώς η F1 δυσκολεύεται να επιτηρήσει τα όρια των στροφών σε πολλές πίστες, με συνεπή τρόπο. Ο Ισπανός θεωρεί ότι θα μπορούσαν να γίνουν τροποποιήσεις στο Interlagos, κυρίως γιατί η πίστα δεν φιλοξενεί αγώνες του MotoGP, προσθέτοντας:

Ζητάμε συνέχεια αμμοπαγίδες. Και ελπίζουμε ότι στο μέλλον, ειδικά σε μια πίστα όπως το Σάο Πάολο, όπου το MotoGP δεν έχει αγώνα, θα θέλαμε να ξαναδούμε αμμοπαγίδες, γιατί δεν θα μας επέτρεπε να φρενάρουμε τόσο αργά στη στροφή 4.