O Lewis Hamilton διανύει την τελευταία του σεζόν με την ομάδα της Mercedes, πριν ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία της F1 μεταπηδήσει στη Scuderia Ferrari.
Διανύοντας το 39ο έτος της ηλικίας του και έχοντας στην πλάτη του δυο εξαιρετικά δύσκολες χρονιές μακριά από νίκες και επιτυχίες, ο Βρετανός παραχώρησε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο GQ και -μεταξύ άλλων- αναφέρθηκε στον περίφημο αγώνα του Άμπου Ντάμπι το 2021.
Ο Hamilton νιώθει εσωτερική γαλήνη, αλλά δεν έχει ξεχάσει τον τρόπο με τον οποίο ολοκληρώθηκε ο αγώνας και το αποτέλεσμα αυτού, όπου στέφθηκε πρωταθλητής για πρώτη φορά ο Max Verstappen.
Πιο συγκεκριμένα, o 7 φορές πρωταθλητής δε κρύφθηκε πίσω από το δάχτυλο του και με περίσσια θρασύτητα μίλησε ευθέως για “κλοπή” του 8ου πρωταθλήματος του, και όταν τον ρώτησαν αν θεωρεί ότι του έκλεψαν το πρωτάθλημα απάντησε:
Μου έκλεψαν το πρωτάθλημα του 2021; Προφανώς. Όλοι γνωρίζετε την ιστορία. Όμως αυτό που κρατάω από εκείνη τη στιγμή είναι πως είχα μαζί μου τον πατέρα μου.
Την ημέρα που ένιωσα περισσότερο πόνο από ποτέ, αυτός ήταν εκεί. Με μεγάλωσε με αρχές, πάντα να στέκομαι στα πόδια μου και να έχω το κεφάλι μου ψηλά. Προφανώς και πήγα να συγχαρώ τον Max, δίχως να συνειδητοποιήσω τον αντίκτυπο που είχε ο αγώνας.
Στο πίσω μέρος του μυαλού μου σκεφτόμουν πως υπάρχει ένας μικρός Lewis που παρακολουθεί. Αυτή είναι η πιο καθοριστική στιγμή της ζωής μου. Και νομίζω ότι πραγματικά ήταν. Το ένιωσα. Δεν ήξερα πώς θα γίνει αντιληπτό. Δεν το είχα οραματιστεί. Αλλά σίγουρα το είχα συνειδητοποιήσει: Αυτά τα επόμενα 50 μέτρα που θα περπατήσω είναι όπου είτε θα πέσω στο έδαφος και θα πεθάνω ή θα σηκωθώ.
Κλείνοντας, ο Hamilton τόνισε πως έχει αφήσει πίσω του τα όσα συνέβησαν στο Άμπου Ντάμπι κι ας έχουν μείνει έντονες αναμνήσεις, τονίζοντας:
Αν δω κάποιο βίντεο από τον αγώνα θα νιώσω και πάλι τον πόνο της στιγμής. Όμως μπορώ να πω πως το έχω ξεπεράσει.



