O Nick Heidfeld αξιολογεί το Pininfarina Battista, λίγο πριν ξεκινήσουν οι παραδόσεις

Σχετικά άρθρα

Καθώς το αμιγώς ηλεκτρικό hyper-GT της Automobili Pininfarina πλησιάζει στην τελική του φάση ανάπτυξης, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2022, ο οδηγός δοκιμών και ανάπτυξης της ιταλικής εταιρίας, Nick Heidfeld, άδραξε την ευκαιρία να αξιολογήσει το πιο ισχυρό ιταλικό σπορ αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε ποτέ, στο δρόμο και πίστα κοντά στο μηχανολογικό και επιχειρησιακό κέντρο της εταιρείας στη βόρεια Ιταλία.

Οι μηχανικοί της Automobili Pininfarina έχουν συνεργαστεί με τον πρώην οδηγό της Formula 1 και της Formula E, Nick Heidfeld, από την έναρξη του προγράμματος ανάπτυξης του Battista, με τον Γερμανό οδηγό να αναφέρει:

Ήταν πραγματικό προνόμιο να παίξω ρόλο στην ανάπτυξη του Battista, το οποίο αντιπροσωπεύει μια σημαντική εξέλιξη στον κόσμο των hyper και των πολυτελών αυτοκινήτων. Από την πρώτη φορά που βίωσα την απόδοση του Battista το 2019 σε έναν προηγμένο προσομοιωτή, μέχρι σήμερα σε δρόμο και σε πίστα, πιστεύω ότι η ομάδα της Automobili Pininfarina έχει αναπτύξει με επιτυχία ένα μοναδικό hyper-GT που είναι απίστευτα διασκεδαστικό, καθώς και απίστευτα γρήγορο.

Σε αυτές τος δοκιμές μπόρεσα να οδηγήσω το Battista με πλήρη διαθέσιμη ισχύ. Το αποτέλεσμα στην επιτάχυνση είναι εντελώς συγκλονιστικό, οι οδηγοί δεν θα βαρεθούν ποτέ την εμπειρία, όσες φορές κι αν τη νιώσουν. Αυτό το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο από ένα μονοθέσιο της Formula 1, και στη λειτουργία Furiosa, είχα ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό μου κάθε φορά. Κάθε πελάτης που βίωσε το Battista μαζί μου ήταν θετικά συγκλονισμένος από την εμπειρία, απλά δεν υπάρχει τίποτα παρόμοιο.

Το Battista έχει ένα όμορφο σχέδιο και η τρομερή παρουσία του ενισχύεται από τον μοναδικό εξωτερικό του ήχο. Με τον Battista στη λειτουργία Furiosa, ο εξωτερικός ήχος είναι στην πιο “δυνατή” ρύθμιση και με έκανε αμέσως να χαμογελάσω. Ακούς το Battista πριν το δεις, το αυτοκίνητο φαίνεται “ζωντανό” και βοηθά στην ανάπτυξη μιας συναισθηματικής σύνδεσης που ειλικρινά δεν περίμενα. Η ομάδα είχε έναν δύσκολο στόχο να κατακτήσει, και πιστεύω ότι αυτή η στρατηγική αποδεικνύεται τώρα επιτυχημένη.

Όπως γνωρίζεις, το ηλεκτρικό hypercar από την Ιταλία είναι το “αδερφό” μοντέλο του Rimac Nevera, καθώς φέρει το ίδιο κινητήριο σύνολο. Πιο συγκεκριμένα, το Battista παίρνει κίνηση από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, με τους δύο εμπρός να αποδίδουν έκαστος 250 kW και 280 Nm ροπής, ενώ οι δύο πίσω από 450 kW και 900 Nm ροπής. Συνολικά, η απόδοση του αυτοκινήτου είναι στα 1.900 άλογα με 2.360 Nm ροπής.

Έχει τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα. Τα 0-300 χλμ/ώρα έρχονται σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα, με τους ηλεκτροκινητήρες να αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 120 kWh που προσφέρουν αυτονομία 500 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.

Το αυτοκίνητο πατάει σε σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών (Prezioso) εμπρός και πίσω τροχοί, ενώ προαιρετικά υπάρχουν οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Impulso, 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω, με τα ελαστικά να είναι Michelin Pilot Sport Cup 2R, ανεξαρτήτου επιλογής.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...