O μέσος οδηγός στην Αθήνα έχασε σχεδόν 3 ημέρες από τη ζωή του στην κίνηση

Σχετικά άρθρα

Οι άδειοι δρόμοι και οι λιγότεροι ρύποι στην αρχή της πανδημίας έδωσαν τη θέση τους στη σταδιακή επιστροφή της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Οι δρόμοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, το τελευταίο διάστημα, έχουν γίνει απροσπέλαστοι, με τους οδηγούς να βρίσκονται καθημερινά πολλές ώρες κολλημένοι μέσα στα αυτοκίνητά τους λόγω της κίνησης.

Πλέον, η Αθήνα καταλαμβάνει την 30η θέση στον χάρτη των πιο πολυσύχναστων πόλεων παγκοσμίως από την 35η που ήταν το 2020, ενώ ο μέσος οδηγός στο τρέχον έτος είχε 70 χαμένες ώρες μποτιλιαρισμένος, από τις 37 ώρες που είχε πέρυσι. Ο μέσος όρος ταχύτητας στο κέντρο της Αθήνας είναι 24 χλμ/ώρα, όταν πέρυσι ήταν 26 χλμ/ώρα και το 2019 ήταν 19 χλμ/ώρα.

Περιφερειακά του κέντρου η μέση ταχύτητα είναι 35χλμ/ώρα, δηλαδή όσο πέρυσι, ενώ το 2019 ήταν 32 χλμ/ώρα. Τέλος, μέσα στον αστικό ιστό της Αθήνας ο μέσος όρος ταχύτητας είναι 14 χλμ/ώρα, όταν πέρυσι ήταν 15 χλμ/ώρα, στοιχεία που δείχνουν το μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής πρωτεύουσας και όχι μόνο.

Ομοίως, πρόβλημα με την κίνηση έχει και η Θεσσαλονίκη, η οποία βιώνει σαφώς πιο βελτιωμένες καταστάσεις σε σχέση με την Αθήνα. Βρίσκεται στην 48η θέση, παγκοσμίως, στον χάρτη των πολυσύχναστων πόλεων, ενώ ο μέσος οδηγός μέσα στο 2021 είχε συνολικά 22 χαμένες ώρες.

Ο μέσος όρος ταχύτητας το 2020 στο κέντρο της πόλης ήταν 20 χλμ/ώρα, ενώ το 2019 ήταν μόλις 18 χλμ/ώρα. Λίγο πιο περιφερειακά η μέση ταχύτητα ήταν 23 χλμ/ώρα το 2020, έναντι 25 χλμ/ώρα που ήταν το 2019. Μέσα στον αστικό ιστό ο μέσος όρος ταχύτητας ήταν 18χλμ/ώρα το 2020, έναντι 13χλμ/ώρα που ήταν το 2019.

Τα παραπάνω είναι στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων INRIX, που ειδικεύεται στις μεταφορές, με την μελέτη να την υπογράφει ο αναλυτής της εταιρείας, Bob Pishue, επισημαίνοντας:

Η κίνηση στους δρόμους είναι ένας δείκτης στενά συνδεδεμένος με την οικονομική δραστηριότητα και την ανάκαμψη. Οι έντονες διαφορές είναι το αποτέλεσμα των διαφορετικών προσεγγίσεων των κυβερνήσεων στους περιορισμούς της πανδημίας, των δομών των πόλεων, των επιχειρηματικών κέντρων στο κέντρο της πόλης και της ικανότητας των εργαζομένων να δουλεύουν από απόσταση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

Ο ΣΕΑΑ προτείνει τη μείωση του ποσού της επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικού ώστε να αυξηθούν οι δικαιούχοι

Με την κυβέρνηση να ετοιμάζει τον 3ο κύκλο του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά" που αφορά την επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων...

Οι τιμές των BYD Atto 3 και Seal στην Ελλάδα

Ανακοινώθηκαν οι τιμές των BYD Atto 3 και Seal στην Ελλάδα, με το πρώτο να ξεκινά από τις 37.990 ευρώ και το δεύτερο από...
Autoblog.gr